Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Norway_girl schreef:denice schreef:hij is echt prachtig! Via welke site gaat er besteld worden en op welke termein zullen ze er zijn?
Ik ga ze halen bij de hooks in lillestrøm waarschijnlijkEn anders bestel ik ze via de webwinkel, gaat wat makkelijker als je met kronen kunt betalen, màar als ik ze moet bestellen via de site komen er ooknog verzendkosten bij
Dus ik haal ze liever in de winkel om extra kosten te voorkomen!
Afhankelijk van waneer ik een volledige lijst heb met geintresseerde kan ik navraag doen over de voorraad in de winkels. Anders gaat het in gedeeltes. Eind feb, begin maart misschien? Weet niet.
DubbelDun schreef:Als je een merknaam hebt kan je ook binnen NL op zoek gaan naar iemand die ze in het groot voor je wil bestellen. Dat scheelt iig al een hoop verzendkosten extra.
Maseike schreef:Talida 1x full, niet prijsafhankelijk
Miriam91 1x Cob, niet prijsafhankelijk
Sannanasje 1x Cob, niet prijsafhankelijk
Shetties 1x Cob, niet prijsafhankelijk
Waaltje 1x Cob, niet prijsafhankelijk
Joany_pony 1x Cob
rooszszsz 1x full
Mayflower_ 1x pony/cob (is nog aan het twijfelen over de maat)
Prissey 1x cob
Eddy_Rocks 1x Cob, niet prijsafhankelijk
_Desiree 1x cob niet prijsafhandelijk
~Vera 1x Cob (Quarter) niet prijsafhankelijk
essie73 1x full niet prijs afhankelijk
Ryan2209 1x Cob (Quarter) niet prijsafhankelijk
Capopjekop 1x cob, wel prijsafhankelijk
0maris0 1x full, wel prijsafhankelijk
Mando 1x cob niet prijsafhankelijk
Eleandra 1x cob, wel prijsafhankelijk
Simodi 1x cob, niet prijsafhankelijk
denice 1x cob, niet prijsafhankelijk
Ladylay 1x Full, Prijsafhankelijk
Maseike 1 x Full Prijsafhankelijk
Janou3 1 x Full niet prijsafhankelijk
Norway_girl schreef:Geld voor het halster + alle verzend kosten, worden op de aangegeven dato overgemaakt. Als ik al het geld binnen heb bestel ik de halster (kan niet eerder want zo rijk ben ik ook niet) Ik ben onder geen èen voorwaarde aansprakelijk voor het kwijtraken van overgemaakte geld bedragen, en stel mijzelf ook niet aansprakenlijk voor het kwijtraken van pakjes/en/of beschadigen van vracht.