Overigens, mijn zadel, 2 weken terug bij Arthur gekocht, strings en back cinch is er nu volledig af:
Van mijn hele mooie Billy Royal hoofdstel heb ik eigenlijk geen foto's. SG......?
jmd
Geplaatst: 24-12-10 22:31
ik ook niet lijkt wel zelf gedaan met popnageltjes.. aldus spicegirl
Spicegirl dus ook niet echt verstand van alles, want zadel van xbowiex is absoluut niet zelf gedaan met popnageltjes, is een bij Arthur's gekocht Champion zadel, geheel bewerkt met echt zilver en elk zadel van dat merk is uniek (en absoluut niet goedkoop!) Of je het nu mooi of niet mooi vindt is uiteraard ieder zijn eigen smaak en daarover valt niet te twisten.
jmd
Geplaatst: 24-12-10 22:37
dan...mijn excuses
Anoniem
Geplaatst: 24-12-10 22:38
Ja, schiet niet op als ik een reactie verwijder en je vervolgens reageert
jmd
Geplaatst: 24-12-10 22:38
grinn...dacht al...gaat hier iets niet zoals het moet gaan...
wauw!! Knap zadel !!! (vind alleen de seatkleur niet mooi :p)
spicegirl
Geplaatst: 24-12-10 23:23
@JMD- wel dus.ik heb zelf een" champion" zadel.en het is champion turf btw.en ze zijn niet allemaal uniek, want dan zouden ze alleen custom zadels maken, en dat is niet zo. je KAN wel custom bestellen, maar niet uitsluitend.ikzelf heb wel een equiflex van CT, en die maken ze dus normaal niet, wat de mijne dan wel weer uniek maakt.ik ken (heb) veel dingen en zilver van champion turf, maar die heb ik nog nooit gezien.als ik een close up kan zien, waar die "popnagels 'zitten, kan ik zo zeggen , of het vanuit de fabriek zo is gemaakt, of later erop is gezet. zover werkt mn expertise dan wel. maar ik zei sowieso niet dat dat was gedaan, ik zei "LIJKT ! erop alsof! en" echt " zilver is sterling, en dat is geen sterling.het is ook een ouder model....(wat nix uitmaakt btw.) wat ze kosten, weet niemand zo goed als ik. en gelukkig heb ik alleen verstand van verzekeren...
joany_pony
Geplaatst: 24-12-10 23:32
Mijn nieuwe zadel
Gloednieuw;
En na 1 keer olieen;
Ach,zelfs de luxe Bob's showzadels hebben zo'n kleur seat(zelfde kleur als die van Niels) en ik weet zo goed als zeker dat de smaak van meneer Bob's (lol) wel goed zit,hihi. Hoofdstel heb ik btw nog geen close-up van maar is van Champion turf
spicegirl
Geplaatst: 25-12-10 00:10
ik wil wel je hoofdstel van dichtbij zien , joany mooi zadel, net als dat van niels!! ik heb geen foto meer, niels.
ik weet bijna zeker dat die "popnagels "er naderhand zijn opgezet.niet door bowie, maar iemand daarvoor.CT gebuikt ze niet, en dit soort beslag word alleen op die zgn. "parade "saddles ( en tuig) gedaan.zonde, ik vind het zonder mooier.maar met een close op kan ik het met zekerheid zeggen...
joany_pony
Geplaatst: 25-12-10 00:16
SG het is er als het goed is niet naderhand opgezet,de tooling is er namelijk op aangepast zoals je kan zien op deze foto
Hm, hij pakt hem helaas niet? En denk dan maar even een palamino-hoofd ipv Trien
spicegirl
Geplaatst: 25-12-10 00:22
je hebt gelijk !!stom, ik haalde dat boomloze zadel , en de CT doorelkaar komt omdat JMD mijn reactie op het boomloze zadel verwisselde als reactie op dat andere zadel. die CT is wel origineel, en ook geen oud model.excusez moi... . ik bedoelde de popnagels op dat boomloze zadel.... nee niels, jij pakt de foto niet. dan moet je m zelf hier neer zetten denk ik..
spicegirl
Geplaatst: 25-12-10 00:31
nogmaals, laat het hoofdstel maar zitten, let vooral op het paard
Anoniem
Geplaatst: 25-12-10 00:32
Lissatje
Geplaatst: 25-12-10 12:14
@joany_pony en Niels 2 erg mooie zadels!! Heb 2 maanden terug ook een Bob's gekocht bij Arthur en lijkt wel wat op die van jou Niels
Anoniem
Geplaatst: 25-12-10 12:23
Zou goed kunnen, mijne is ook een Bob's, dus dat kan
Wat voor een heb jij dan?
Jaycee_
Geplaatst: 25-12-10 12:31
spicegirl schreef:
mooi jaycee-uiteraard maar dat probleem had ik ook met trien,en het is toch een standaard maat....
Hij past echt op geen enkele van mijn paarden zoals het zou moeten... Mijn merrie heeft een lang hoofd (dacht ik) maar zelfs voor haar is hij dus te groot. En tis zo'n mooi hoofdstel Volgens mij is hij gemaakt voor die enorme pleasure reuzen
Jaycee_
Geplaatst: 25-12-10 12:40
En mijn ruin met zn nieuwe hoofdstel....
spicegirl
Geplaatst: 25-12-10 13:05
ziet er leuk uit, jaycee. wat voor een ? merry x-mas btw.!! ik heb nog een mooie DC blanket gekocht, hier op bokt! voor kerst gekregen..
Lissatje
Geplaatst: 25-12-10 15:34
Niels schreef:
Zou goed kunnen, mijne is ook een Bob's, dus dat kan
Wat voor een heb jij dan?
Heb een Shawn Flarida (ze zijn zo te zien toch niet helemaal hetzelfde) Is wat donkerder door de olie