Karlijn haar showoutfit is compleet met passende blanket (en nieuwe singel) nu dat van mij nog . Blanket had iets verder naar voren gemoeten, had een beetje haast
Karlijn is nu een beetje aan het tobben, ze steigert nogal vaak dus heb naar haar rug laten kijken die zat wat vast (niet echt wereld schokkend) en de 7e komt de tandarts hopelijk komt daar meer uit. Ons plan was in 2013 te gaan spetteren
Vandaag bij arthurs geweest de buit: mayatex showblanket, champion turf hoofdstel, number holders, zakje schroefjes en bandjes voor om het onderste deel van de fenders.
Wranglerbutt
Geplaatst: 29-12-12 00:24
Ik ben bij twee kerstsale's geweest en all I got was...
Mooie saddle blanket voor €10,-! Het was wel heel gezellig, zowel in Vorstenbosch als in Westerbork
Nice en respect dat je maar 10,- hebt uitgegeven haha. Gave blankets allebei, zoiets zou ik nooit op Karlijn kunnen leggen maar op een effen paard vind ik het echt heel gaaf .
Ben ook naar de kerstsale geweest bij Arthurs en heb veel te veel gekocht.. Zal straks even foto's maken
Klimop
Geplaatst: 30-12-12 17:42
Hele mooie spullen zie ik voorbij komen
Aangezien ik bit- en bitloos afwissel (en dus steeds m'n hoofdstel moest ombouwen ) ook maar een nieuw hoofdstel gescoord bij de xxl sale, dit is nu de set met bitje:
En m'n eerste bling spoorriempjes, het moest er ooit van komen hahaha
spicegirl
Geplaatst: 30-12-12 17:58
heel mooi !
tones
Geplaatst: 30-12-12 18:02
Dat paard!!!!
Wranglerbutt
Geplaatst: 30-12-12 18:14
Mooie spoorriemen (spoorriempjes doet ze tekort ) Klimop!
Klimop
Geplaatst: 30-12-12 19:01
Ze zijn idd wel 'aanwezig' haha al hadden ze eerst nog niet echt de wow-factor, want ze lagen er waarschijnlijk al zes jaar en moesten dus grondig opgepoetst worden Toch mag het resultaat er zijn vind ik bijna zonde om ze te gebruiken... maarja bij m'n paard houd ik het liever subtiel (ik vind haar al 'bling' genoeg van zichzelf.. leuk bijvoeglijk naamwoord), dus dan mag er bij mij iets extra's als compensatie?
Wow gaaf hoor, wel heftig moest er even 2x naar kijken haha.
Klimop
Geplaatst: 30-12-12 21:22
spicegirl schreef:
bling zou je paardje wel complimenteren hoor
Is denk ik persoonlijk dan... bijv. aan het hoofdstel zat eerst ook nog een grote zilveren concho (boven de gespen), maar dat vond ik echt too-much op d'r koppie Dus die heb ik eraf gehaald (hij was toch al niet helemaal mijn smaak), misschien komt er ooit nog een andere op als ik een mooie, iets-minder-oogverblindende concho vind
@klimop- een concho maakt geen showhoofdstel. eentje zoals b.v. mijn CT ferrule hoofdstel, zou waanzinnig staan
Klimop
Geplaatst: 31-12-12 13:46
Dat bedoel ik ook, bling kan heel mooi zijn, maar omdat ze niet zo'n groot hoofd heeft oogt het al snel te veel.. dat wil niet zeggen dat ze geen showhoofdstel kan hebben als ie maar niet te 'grof' is met grote concho's/buckles en brede bakstukken (zie je soms ook nog met zilver erop ), dat vind ik echt niet mooi bij haar.
spicegirl
Geplaatst: 31-12-12 14:18
je kan er mss . niet van houden,maar ik denk dat je verbaasd zou staan, hoe het staat. ik heb er ook 1 (zie profiel ), en ik zal me erg vergissen,mocht ie niet staan.ik hield ook niet van brede bakstukken,maar de mijne kan het goed hebben. en dan word het wel weer mooi. ik heb ook nog een foto,waar ie m om heeft. jouw paardje heeft juist een hoofd, die veel kan hebben.mijne kan geen smal hebben, en mn vorige geen grof.
Klimop
Geplaatst: 31-12-12 15:11
Kan best aan mij liggen hoor, ik ben nogal kieskeurig... houd bijv. ook niet van oortjes hoofdstellen