@Jozefien Die concho's zijn hetzelfde als op "onze" sidepull!!
Waarom laat je Triple Horn niet nog een hoofdstel maken?
Josefien
Geplaatst: 11-10-10 14:06
haha Saskia dat wist ik want heb dat gevraagd, ik moest even een foto van mijn zadel sturen toen! Ik heb je pb gezien en er hangt al een snaffle in, ga het proberen deze week! SG geld is nu op, ben aan t verbouwen aan t nieuwe huis haha, maar kan nu de sidepull toch gebruiken (dankzij de ingenieuze uitvoering/ ideeen van @PoucyWouce)
Lissatje
Geplaatst: 12-10-10 17:36
Heb een foto genomen van men nieuwe zadel Het is een Bobs Shawn Flarida En heb nog een nieuw kleurtje splint boots
Josefien
Geplaatst: 12-10-10 17:39
wow gaaf zadel! mooie tooling, niet te veel zilver, echt mooi! en als je die kleur splint boots gebruikt, welke pad heb je dan, ook iets met geel?
Lissatje
Geplaatst: 12-10-10 17:42
Josefien schreef:
wow gaaf zadel! mooie tooling, niet te veel zilver, echt mooi! en als je die kleur splint boots gebruikt, welke pad heb je dan, ook iets met geel?
Bedankt, ben er zelf ook super blij mee Op dit moment een crème met bruin maar ben opzoek naar een gele blanket. Weet al waar ik hem kan halen maar heb nog geen tijd gehad
Wow Lisssatje: MOOI! Eenvoudig maar door de tooling toch chique!
Lissatje
Geplaatst: 12-10-10 20:20
Mac schreef:
Wow Lisssatje: MOOI! Eenvoudig maar door de tooling toch chique!
Haha bedankt, vind de tooling ook erg mooi en niet TE opvallend. Heb nog een close-up van de tooling Wat ik nog vergeten vertellen was. Er zit als optie een speciale gel seat in en speciaal vlechtwerk aan de swell
tones
Geplaatst: 12-10-10 20:25
Geweldig zadel Lissatje!
Wranglerbutt
Geplaatst: 12-10-10 20:28
@Lissatje: mooi zadel met prachtige tooling Maar issie nou gemaakt van 2 verschillende kleuren leer, of ligt dat aan het olieën? Dat vind ik minder mooi
Lissatje
Geplaatst: 12-10-10 20:32
Wranglerbutt schreef:
@Lissatje: mooi zadel met prachtige tooling Maar issie nou gemaakt van 2 verschillende kleuren leer, of ligt dat aan het olieën? Dat vind ik minder mooi
Hij is echt gemaakt van 2 verschillende kleuren leer, vind het juist wel iets speciaals hebben
spicegirl
Geplaatst: 12-10-10 20:47
schitterend zadel het leer heeft een "antique finish " juist erg mooi!!
Lissatje, Ik vind het een geweldig zadel! Normaal houd ik helemaal niet van veel tooling op een zadel. Maar in dit geval hebben ze het precies goed gedaan. Het is chique en door de finish niet te nieuw. Mooie vloeiende vormen, niet te veel zilver... Ik zou er haast van gaan kwijlen.