Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Heb net bedacht om in september voor het eerst te gaan starten en dan moeten er nog flink wat dingen aangeschaft worden
bella24 schreef:Ik raad aan om specifiek te zoeken op een Arabian sized hoofdstel! Mijn paintmerrie heeft een klein koppie en westernhoofdstellen in horse-, cob- of quartermaat zijn haar echt te groot.Maar het belangrijkste is een nieuw hoofdstel. Liefst V brow, MO en subtiel, beetje bling, voor Arabier. Incl teugels! Als iemand iets weet? Nieuw of gebruikt?
maar ik zal er op letten, thanks!
krijg straks via de mail foto's binnen van een tweedehands hoofdstel. Heel benieuwd of het mijn smaak is!
). 
bella24 schreef:@Koper, ik ga in september bij de DAWRA in Zeist starten (bij leven en welzijn etc).
En hopelijk gaat volgend jaar mijn in-het-verkeerde-lichaam-gevangen-Arabier
meedoen als er all breed-onderdelen zijn. Fijne sfeer bij de DAWRA
Heimdallr schreef:Spindleberry, ik zou nog geen zadel kopen als je paard pas 2 is. Eerst lekker laten uitgroeien anders blijf je maar nieuwe zadels kopen.
Krijg je alles van je ouders?
Ik moet echt alles zelf betalen, ben binnen twee weken 800 euro armer.

Meneer groeit overal uit met voer dat eindelijk pakt , en door de training veranderen de spieren enorm !
maatje987 schreef:su6 Gordy18
ik heb op mijn lijstje ook een western verzorgpaard gezet![]()
het is zo verschrikkelijk moeilijk om een te vinden die ook leuk is voor beginners
ik heb voorderest tijd zat kwa school enzo dus het moet makkelijk kunnen voor mij om twee paarden te doen