flitsend halster @kelsey- ik heb nog een hoofdstel-zie profiel!! vind die circle y niet mooi. dat ultra light is echt lelijk!circle y is wel een goed merk, wat nog te betalen is...
die zou ik niet een om m'n paard z'n hoofd durven hangen wel heel mooi!
tones
Geplaatst: 24-09-10 19:44
Eindelijk heb ik `m klaar. Het speciale "meisjes" hoofdstel voor Meissiemeissie.
Ik heb er andere gespen opgezet, en concho`s, die eigenlijk over de top bling zijn, hoewel dat op de foto slecht te zien is. Ik weet alleen niet of ik die ronde flappen bij de teugel sluiting mooi vind, misschien dat ik die nog smaller ga (laten) snijden.
Dank jullie. Ik heb besloten dat er op de flappen ook mooie bling concho`s komen. Smaller snijden lukt niet vanwege het lijntje op t leer, dat is niet mooi als dat daar wegvalt.
Josefien
Geplaatst: 25-09-10 15:34
ik vind het wel een mooi hoofdstel, maar hou bij bonte paarden echt van simpel.. ik heb niks gevonden in Marienheem, ook geen pad (die Evelien mee had was gewoon mint en te licht) dus ik moet verder zoeken! ik kan mijn trainingshoofdstel ook opleuken? Of toch hoofdstel van SG kopen
ik zoek een turquoise of een donkergroene (niet vreselijk donker maar mooie groene) pad, liefst zonder of met weinig print..en bijpassende beenbescherming.. Maar ik heb pad en beenbescherming en kan eerst een hoofdstel zoeken, liefst one-ear, met weinig tooling en beetje zilver (gesp/tips)
spicegirl
Geplaatst: 25-09-10 17:54
SMB heeft turquoise beenbescherming! je zoekt een pad, geen blanket ?
ik rijd geen wedstrijden dus geen probleem. Ik heb een account op Ebay, zal eens kijken, probeer wel altijd free shipping te doen en een gecontroleerde verkoper (koop All Styars daaro)