Heeft er anders niemand ervaring mee? Weet niet of het een goed idee is om mijn licht op te steken bij een zadelmaker. In die zin dat ik geen zadelmaker persoonlijk ken om te weten of die een eerlijk antwoord gaat geven, of enkel in zijn eigen voordeel zal spreken.
spicegirl
Geplaatst: 22-09-10 21:23
wat denk je ? kan je beter mss mooie conchos kopen met crystals, en die erop doen...
Prachtig gemaakt met hele mooie details. Zo vind ik het ook niet echt mooi maar misschien dat het heel anders staat om het hoofd. Jammer dat ze daar geen foto van hebben gemaakt.
Winddancer
Geplaatst: 23-09-10 13:11
Zelf zou ik het niet willen hebben, maar misschien dat het bij een ander op z'n paard wel heel mooi kan staan.
Ik vind ze prachtig die horsehair gevolchten hoofdstelletjes, maar veeeeeeel te duur voor mijn portemonnee. Er zitten uren werk in natuurlijk en dan moet je ook nog bedenken dat het van haar is. Dat jaagt de prijs wel omhoog. ik zag op het NK iemand rijden met zoiets, ja ik vind het mooi.
Backup
Geplaatst: 23-09-10 22:36
Ik vind het echt een schitterend hoofdstel, dit draagt volgens mij ook zeer comfy voor t paard echt erg mooi, maar jee wat een geld zeg
kelcy
Geplaatst: 23-09-10 22:42
hierbij mijn zadel en borsttuig! hoofdstel zijn we nog naar opzoek haha
beetje een onduidelijke foto maar toch ben er zo blij mee
HANKS_WHITE
Geplaatst: 24-09-10 00:02
just mijn SPB jaarling met zijn nieuw halster en koord het meisje links wou hem een jupiler laten drinken,tja je moet zoiets laten zien waar het volk is de kantine