Mooi hoofdstel SG! Maar idd wat saai op jouw paard. Ik vind die 1 en 2- oors-hoofdstellen erg leuk, maar heb helaas een Houdini-paard dat bij 1 of 2-oors zorgt dat t een nekrope wordt...
Mooi hoor! Ik vind 'm stijlvol Bij jouw paard zou ik een iets breder hoofdstel nemen. Heb je die niet in je collectie?
spicegirl
Geplaatst: 21-09-10 10:59
juist niet. ze heeft een heel fijn en klein koppie. een breder hoofdstel is dan fout.dan verdwijnt het hoofd.netzo min als dat je op een grof hoofd een fijn hoofdstel moet doen ( dan lijkt ie nog groter)
en het is een mooi hoofdstel, alleen niet op de mijne
Josefien
Geplaatst: 21-09-10 12:11
ik heb wel interesse! kost dat? mag via pb! Ga vrijdag naar Marienheem en Evelien van Eurohorse neemt een turqoise pad mee en heeft waarschijnlijk ook bijpassende peesjes, ben benieuwd..kan ik Jodi eindelijk mooi aankleden en foto's plaatsen
ja mijn paardje heeft net hetzelfde probleem: geen aftekening, geen voorpluk (een klein klein beetje en dan valt het nog opzij) en een mega klein hoofd, altijd pony van halsters dus is ook niet makkelijk om een passend hoofdstel te vinden... moeten overal gaatjes bij in...
wel een mooi hoofdstel maar misschien is iets anders inderdaad wel mooier
Wranglerbutt
Geplaatst: 21-09-10 21:42
Vandaag in M'heem een errug mooi zadel gezien
Helaas een tikkie boven mijn budget en idealiter zou ik liever een full double rigging zien dan een in skirt rigging
Vind'm wel mooi! Maar idd niet voor elk paard denk ik. Een ruin zou er beter bij passen, dan een merrie Alhoewel dat mijn stoere merrie er mss wel mee zou staan..
spicegirl
Geplaatst: 22-09-10 10:49
bij de mijne zou ie nooit passen, maar ik vind m wel mooi!
Wranglerbutt
Geplaatst: 22-09-10 11:47
Ik heb een stoere merrie Iemand trouwens interesse te weten welk merk het is?