[WN] [INFO] 'Show je tack'-topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:39

haha ja, volgend jaar is me niet gelukt aan te houden :=
Heb er ook een paar nieuwe showteugels bij. die foto komt nog haha :D

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:41

ach ja, ik neem me iedere keer ook voor, dat het de laatste keer is :*
lastig, met al dat mooie spul .
ik wil er 3 ruimen,maar heb weer wat moois gezien..

eschpolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 23:58

spicegirl schreef:
ach ja, ik neem me iedere keer ook voor, dat het de laatste keer is :*
lastig, met al dat mooie spul .
ik wil er 3 ruimen,maar heb weer wat moois gezien..

hahahah :D :D :D,dat heb ik nou nooit. ;)

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 12:47

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:57

mooi ! :j
veel rijplezier ermee!

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 14:52

Die mishandelde zebra is echt heel erg :')

Hoofdstel van Kimvicious heeft me een iets te oogverblindend V-tje :P maar hij staat 'r niet slecht !

Hoofdstel van Najoveh is ook niet echt mijn ding (weer het andere uiterste :Y) ) maar dat komt ook omdat ik niet zo'n fan ben van tassels en de gouden gespen ;)

Showhalster van Specje matcht echt geweldig met d'r paard!! :~

Vind het zadel van Latruda heel gaaf geworden! Subtiel zilverwerk maar wel 'stylish' :D

Tooling op de Billy Royal van spicegirl vind ik mooi ! deze ook niet over-the-top maar wel een eyecatcher <3
de Kathy's vind ik minder.. zilver in combinatie met de dots vind ik iets te veel en ik heb toch meer met brows ipv one- of two ears :o

Zadel van Authentic bewijst imo dat een zadel niet per se 'bling' nodig heeft om mooi te zijn! :j

Showhalster van Happiness vind ik niet heel erg bijzonder, maar op zich niets mis mee :) Het lijkt alsof ie idd een beetje de finishing touch mist...

Op de vierkante neus na vind ik de laarzen van amouroke best oke .. en dat komt uit de mond van iemand die maar weinig laarzen echt mooi vindt := dus het is een compliment haha

Kleine update van babypaard... tack is nog hetzelfde als vorige keer (behalve dat ik er split reins aan heb gehangen), maar dat is alweer een tijdje terug :D dus voor de nieuwkomers:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ondertussen ook een passende myler gevonden dus binnenkort foto's mét bitje :oo
maar ik blijf afwisselen want bitloos bevalt me ook niet slecht... vind daarentegen wel dat ze het beide moet kennen :)

Zal proberen het topic te blijven volgen en af en toe reageren + updaten...

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 15:46

Wel, bedankt, denk ik? :D

Wat is dat babypaard van jou mooi! Knappe kleur!

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 15:57

Oeh, dit topic kende ik nog niet! Ben gek op mooie spulletjes....

Knappe pony heb je Klimop! Je tack is niet direct mijn smaak, maar het staat 'm goed.

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:00

Klimop Allereerst een prachtig paardje heb je! Ik vind je sidepull erg gaaf! Vooral door die gevlochten neusriem, past goed bij je paardje! :j

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:12

@klimop- je hebt nog steeds een knap paardje <3
tack is niet mijn smaak, maar het is zeker niet slecht! en de kleur combi staat schitterend bij je grullo ! daar hoeft echt geen flitsender kleur bij, dit is mooi zo :j
(en het BR hoofdstel is te koop ;) )

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:39

Bedankt voor de reacties.. ik kan me best voorstellen dat het niet iedereen z'n smaak is, maar vind het wel een nette set zo :) en ben idd nog steeds blij met de sidepull (en met paard nog meer natuurlijk) :D

Ja ik weet dat ie te koop staat spicegirl.. maar heb mezelf beloofd dat ik ff wat minder ga uitgeven (behalve de spullen die echt nodig zijn dan) en daar houd ik me ook aan, haha :Y)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:48

je hebt toch een hoofdstel nodig voor je nieuwe Myler ? :P
ach, ik heb ook altijd voornemens, maar.... :roll: ben niet zo sterk/standvastig als jij .

Blanket

Re: Centraal 'Show je tack'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:03

Jeetje Klimop, die merrie van jou wordt steeds mooier! <3 Tack is niet helemaal mijn smaak maar de kleur staat haar (zoals SG al zei) echt top! :j

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:05

Nee hoor dat bitje kan gewoon aan dezelfde ... maar ooooit komt er nog wel een mooi showhoofdstel bij :D
Ik weet dat je je dat al eerder hebt voorgenomen, waarom denk je dat ik het er nog even bij vermeld haha

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 18:09

Klimop, ik hou persoonlijk niet zo van de versiersels en blingbling die je hier veel voorbij ziet komen :o , dus ik vind jouw tack heel erg gaaf! De sidepull met gevlochten neusriem is heel erg mooi. Paard is ook een plaatje!

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 18:51

Ach ik houd best van een beetje bling, als het maar bij 'een beetje' blijft.... maar das net zo bij die stang&trens hoofdstellen in de engelse sport, vind het zo zonde dat je door die hoeveelheid leer en metaal het paard bijna niet meer ziet :+ bij western precies hetzelfde... sommige showhalsters of pleasure zadels die ik zie denk ik brrrrrrrr := wat zilver of 'versiersels' kan een mooie finishing touch zijn, maar veel paarden zijn imo al knap genoeg van zichzelf dat ze niet zoveel nodig hebben <<)

bedankt voor de complimentjes trouwens (naar Yu dan he), ik moet ook eens een hele oncharmante foto van haar posten zodat jullie zien dat ze ook echt heel lelijk kan zijn _O-

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 22:26

soms gaat het niet om de bling nodig te hebben,maar om juist het mooie te benadrukken :j

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 07:44

Nou dan schieten sommige mensen imo hun doel voorbij, op het moment dat je door de bling niet meer ziet wat eronder zit _O-

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:23

maar je bereikt wel je doel ; het oog van de jury trekken :j

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 21:47

Ik ben al een hele tijd aan het meekijken wat er allemaal voor moois voorbij komt, maar nu heb ik eindelijk ook wat te showen.
Samen met een stalgenootje ontworpen en gemaakt. Nou ja, zij vooral gemaakt, ik de kunst afgekeken.

Afbeelding
En ja ik weet het oortjes horen niet met snaffle, maar ik wilde graag oortjes en op deze manier is het toch veilig. Er is ook een klein oortje bij zodat het een mooie one-ear zonder keelriem kan worden.

Mijn zadel heeft bijpassende concho's en beugels gekregen dus de outfit is compleet. Nu nog western rijden :D , ik rijd voorlopig recreatief buiten in westernoutfit.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:08

@Viola: niet echt mijn ding, maar ik vind het schitterend staan bij je paard! +:)+

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 07:48

Ik vind 'm heel stoer!! en hij staat je paard inderdaad ook goed :D

BloodElf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 08:28

Klimop jouw tack is helemaal mijn smaak!! :D Prachtige kleur en staat perfect bij je mooie paard!!

Viola wat mooi gemaakt zeg, respect!! Leuk idee ook om de keelriem op deze manier te maken, dan heb je in een handomdraai een heel ander hoofdstel. Ik wilde dat ik zoiets kon! :)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:09

je kan ze ook zo kopen. :j

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:23

Vind hem ook wel heel gaaf!