[WN] Zo wordt mijn Wade gemaakt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:55

Prachtig zadel en hoofdstel ! En dan die pad, hé....waar heb je die dan toch vandaan :D

Maarre....Tadita, reed jij laatst niet met een....bosal ? Hoe moet dan nou met dat prachtige hoofdstel ?

Hoop dat je na alle (medische) ellende nou écht lekker kun rijden en genieten, aan je tack zal het niet liggen !!

tadita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 17:57

Dana82 schreef:
Heb je er ondertussen al mee gereden?

Ja heb er al mee gereden en hij zit als een rollls roys.

tadita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 18:07

freespirit schreef:
Prachtig zadel en hoofdstel ! En dan die pad, hé....waar heb je die dan toch vandaan :D

Maarre....Tadita, reed jij laatst niet met een....bosal ? Hoe moet dan nou met dat prachtige hoofdstel ?

Hoop dat je na alle (medische) ellende nou écht lekker kun rijden en genieten, aan je tack zal het niet liggen !!

Pad heb ik op de americana gekocht. Ik rij ook met bitloos, maar probeer wat afwisseling erin te houden.

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:17

tadita schreef:
freespirit schreef:

Pad heb ik op de americana gekocht. Ik rij ook met bitloos, maar probeer wat afwisseling erin te houden.

ooooohhhh, op de Americana, was je daar niet met 2 hele leuke meiden ? _O-

tadita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 22:25

ooooohhhh, op de Americana, was je daar niet met 2 hele leuke meiden ? _O-[/quote]

ja muts, was gezelli he