die vind ik dan wel weer prachtig en duidelijk expensive
hiphopje
Geplaatst: 25-08-10 23:26
ik zal deze week eens foto's maken van mijn nieuwe hoofdstelletjes. Las vandaag wel dat het eigenlijk een DON'T is om een snaffeltje aan een one of two-ear te hangen, hahaha maar ik doe het lekker toch
woods is altijd expensive, zoals ik al zei. zelfs als je het niet herkent als zodanig.... als iedereen nu zegt dat ie lelijk is, hoef ik niet zo hard te huilen.
och wie weet leer ik het ooit nog eens door hier vaak genoeg te komen
hiphopje
Geplaatst: 25-08-10 23:35
spicegirl schreef:
@hiphopje- dat kwam van mij
Hahahaha, maar ik rijd er lekker mee thuis. Zal op wedstrijd dan maar de gewone browband (zo heet dat toch?) omdoen. Die shanks komen vanzelf wel ene keer
hiphopje
Geplaatst: 25-08-10 23:35
spicegirl schreef:
@hiphopje- dat kwam van mij
woods is altijd expensive, zoals ik al zei. zelfs als je het niet herkent als zodanig.... als iedereen nu zegt dat ie lelijk is, hoef ik niet zo hard te huilen.
hij is zoooooooo lelijk !!!
spicegirl
Geplaatst: 25-08-10 23:37
dank je, hiphopje ! *dept met een zakdoek de laatste tranen weg...*
als je hem dan toch zo lelijk vind, mag je hem wel aan mij geven hoor, ik vind het niet zo erg dat ie zo vreselijk lelijk is
spicegirl
Geplaatst: 25-08-10 23:39
Illusion
Geplaatst: 25-08-10 23:40
ooeh, heb ik je nou op slechte idee-en gebracht die moran is ook trouwens ook prachtig! wat kostie,wat kostie of kan ik 't dan toch beter bij m'n gevonden woods houden?
hiphopje
Geplaatst: 25-08-10 23:40
Nou, dan ga ik binnenkort maar eens foto's maken van Gibbs, in zijn tweedehandse-outfit. Ik heb echt niks wat splinternieuw is. Zadel is een 2e handjes, hoofdstellen zijn overgenomen van bokkers. Ook de mattespad is 2e hands, en zelfs de blankets zijn 2e hands. Oh, wacht, de peesbeschermers zijn nieuw, jippie!! Transportbeschermers ook 2e hands. Trailer 2e hands. hahahaha
Illusion
Geplaatst: 25-08-10 23:42
tss.. dat kan niet hoor haha grapje ik heb ook veel 2dehands! incl. paardlief
Hahaha, mijn paard is ook 2e hands, maar was nog vrijwel nieuw en ongebruikt, hahaha. Maar hij is wel goud waard!!!! (voor mij dan)
spicegirl
Geplaatst: 25-08-10 23:45
ook ik heb 2ehands hoor! en ik ben er trots op, heb je kwaliteit voor een betere prijs... wel een " nieuw ' paard,dat dan weer wel
die woods is minder dan de helft van de moran.dus als je een "beperkt " budget hebt, neem dan de woods maar
Illusion
Geplaatst: 25-08-10 23:48
euh, defenitely de woods dan agja ik heb liever een 2de hands goed merk, wat ik dan voor dezelfde prijs kan kopen als een ''flut''merk nieuw. ik heb nu een billycook zadel op 't oog, Dark oil dus dan moet ik eigenlijk ook een dark oil hoofdstel hebben, en niet die woods.. als die nou wat donkerder was! agja binnekort maar is even langs Arthur gaan *gaat jullie even jaloers maken, dat is 5 min. fietsen voor mij* en ik ben d'r nog nooit geweest...shame shame shame