Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cheveyo schreef:wie van jullie rijden er nu daadwerkelijk wedstrijden?
, maar ik doe ook heel gerust een lekker buitenritje met mn bosal, ook geen punt

we hadden wedstrijddag op stal en ik had meegereden in de dressuur, hier ging ik nog ringsteken van daar de aparte kledij 

nog 1 hoofdstel te gaan-de ergste- en dan mn zadel, en mn showsingel.al mn hoofdstellen en teugels al gedaan, zelfs mn laarzen en sporenriempjes.maar het word echt te gek zo
Voor diegene die het dus vroeg hier in het topic ja ik rijd ook wedstrijden. WRAN en rassenshows.
rawhide, - het mooiere- komt ook weer in, en nu zijn(veel) crystals uit.
)?? die met de blauwe kraaltjes ? of die met de ferrules ? echte ferrules zijn prijzig. de ander zijn kraaltjes, die was niet zo duur ( maar wel duurder als die 24,95) vond het toen mooi, nu echt niet meer....
Ik ben bij lange na niet meer zo fanatiek als vroeger dus het opleiden duurt nu ook 3 keer zo lang. Hoofdstel wat ik op de vorige pagina geloof ik heb laten zien, die light oil bulkie. Die is nu nog maar 3 keer meegeweest
tis niet echt een hoofdstel wat ik gebruik.) Ferrules moet je paard een hoofd voor hebben, de mijne kunnen beter bulkie hebben. Ik heb dus geen echte ferruled.
) of waar ligt dat anders aan? Snap dat je met 32 graden geen chaps aan trekt, maar ik vind verder die dingen alleen maar handig.
.
Lekker aan doen wat je er mooi onder vind staan. Niet slobberig, dat vind ik zelf iig niet zo netjes staan maar een nette en eventueel bij de kleur passende jeans daar kom je goed mee weg hoor!