Ik heb ook wat te delen, om te beginnen een passende pad (mede mogelijk gemaakt door SG) Met de standaard 'pfff moet dat echt al die foto's?' look
En wat dichterbij:
En ik heb een nieuw hoofdstelletje met bitje, voor de wedstrijden, mede mogelijk gemaakt door Nevada Met dank aan 1 van haar weidevriendjes die haar riep waardoor ze EINDELIJK eens met haar oren naar voren op de foto staat Jammer genoeg zitten hier de bitringen gedraaid zodat de steentjes niet netjes recht zitten. Dus dan maar een foto van de andere kant, waar de ring wel goed zat
Nu nog bijpassende teugels en kinriempje en we kunnen op wedstrijd, alleen mijn eigen outfit nog.
spicegirl
Geplaatst: 13-05-12 19:20
staat haar goed ! (die uitdrukking van dr ) mooi hoofdstelletje !
witteRaaf
Geplaatst: 13-05-12 19:44
Ik weet dat hier weinig liefhebbers op het forum zijn voor deze zadels (om verschillende reden me dunkt..), maar omdat ik er toch trots op ben en het heeeerlijk zit, hierbij een foto van mijn paardje in tenue! (behalve pad, da's een noodoplossing, zoek een mooiere
Qua vorm mijn smaak niet, en ook het wit vind ik minder mooi, maar dat is smaak gebonden. De roodachtige leerkleur vind ik dan weer wel mooi! En ik kan me ook wel voorstellen dat het lekker zit ja! Vind je paard wel superleuk!
Dat rood is echt door de zon, dat is zo'n ondertoon van het leerkleur. Want in de schaduw heeft het gewoon dezelfde kleur als m'n hoofdstel . Bedankt, vind m'n paardje ook leuk
Nevada
Geplaatst: 15-05-12 21:40
@Sannanasje: YESSS, staat haar echt goed Ben blij dat je voor die met de kleinere buckles bent gegaan, past echt goed bij haar Haar koppie doet mij zelfs een klein beetje denken aan Trien die van SG geweest is...
Nu nog een bijpaasend kinriempje en (show-)teugels..
Enne... waar blijven die detail-foto's van het bitje?? We moeten die mooie blingsteentjes er in ook ff kunnen bewonderen hoor
Ashleytjuhh
Geplaatst: 15-05-12 23:09
stille meelezer komt binnen vallen. ik heb eindelijk ook mooie fotos van me tuig.
het halster.
helaas niet zo''n hele goede foto het tuigage ( is gewoon simpel)
rijd trouwens geen wedstrijden gewoon voor de fun
Sannanasje
Geplaatst: 16-05-12 08:09
Gaaf hoor Ashley! Hoe heb je die bovenste foto trouwens gemaakt? Het lijkt net of je paard erop geplakt is nl, terwijl je beneden toch echt door hetzelfde watertje rijdt zo te zien... Maar die eerste heeft veel helderdere kleuren?
Sammyoo: dat is een Vaquero, op maat gemaakt. Is een Wade boom, een werkzadel, geen reining. je kan echt alllllees kiezen, van kleur, tot model, tot extraatjes, tot tooling,.. Ik ben zeer tevreden, paard ook. Bedankt trouwens . En wow! Wat lijkt jou pony idd erg hard op de mijne! Hoe is de jouwe van karakter? Ik weet niets van achtergrond van hem, enkel dat hij uit die buurt komt. Wie weet ergens heeeeel verre familie
Set_elkol: heb korte beentje :p. Ben zelf 163 cm en ze zitten juist gepast. Is me eigenlijk nooit opgevallen dat ze echt klein lijken ofzo
Ik stuur je wel pb, anders gaan we erg offtopic! Je zadel is heel erg mooi (komt op mijn verlanglijstje voor als Jones uitgegroeid is!)
mirella75
Geplaatst: 21-05-12 19:38
Ik laat nu ook maar even mijn hoofdstel zien. Mijn hoofdstel is van champion turf en ik vind dat vlechtwerk zo gaaf! Ik heb alleen de gespen veranderd door er mooie gespen van Jeremiah watt gespen erop te laten zetten. ( gespen gekocht via E.bay) Ik moet alleen nog even op zoek naar mooie chicago screws voor op het oortje, deze zijn niet zo bling meer!