Waar valt die nou precies te verkrijgen? Ik heb buitenzinnig.nl afgespeurd, maar kan daar alleen freeforms vinden, en op de site van Arthur kon ik ook niet veel wijzer worden.
Het lijkt voor mij echt het perfecte zadel, ben benieuwd hoe het in het echt is
Ja, sorry, ik had uit dit topic ook opgemaakt dat het nog niet verkrijgbaar was, maar ik bedoelde inderdaad waar het verkrijgbaar gaat worden.
Dankjullie iig
superpony
Geplaatst: 27-03-09 00:01
En al iets bekend?
DubbelFun
Geplaatst: 27-03-09 09:50
Ik heb nog niets gehoord, dat zou dat zo langzamerhand wel eens mogen. Overigens zie je steeds vaker 'boomlozen' verschijnen die een echte westernuitstraling hebben. Deze bijvoorbeeld:
leder kleur en bewerking van de 1e lijkt wel leuk 2e ziet er beter uit maar door de leer bewerking minder terwijl het 99% kans is dat beide indentiek zijn
Oh ik zie zat dingen die ik anders gedaan zou hebben, maar gezien de prijs in vergelijking met wat hier de FreeMax moet gaan kosten... Overigens zijn beide zadels (FreeMax en deze) érg terughoudend waar het het prijsgeven van info 'onder de rokken' betreft en juist dat vind ik interessant om te weten.
Merk is Sydney Saddleworks. Ik kan er geen website van vinden, maar op diverse engelstalige forums worden ze wel besproken. Ze verkopen erg veel modellen net als Hilason, dus let wel op wát je erover leest of dat vergelijkbaar is met dit zadel.
Ja idd maar wat ik daar zie zijn hele mooie zadels en toch wel het concept wat in eerste instantie zou komen toch alleen toch goedkoper?
Er staat alleen totaal gee info bij over bijvoorbeeld de lengte van het zadel, want als ik zo naar de foto kijk dan zal hij wel niet geschikt zijn voor korte paardjes.
Ik wacht nog even af. Met de leverancier is nu vrijwel geen contact meer te krijgen en vanuit arthur komt er ook geen informatie meer over wederverkoop/prijzen/levertijden etc.
Nou ja ik heb voor de lol nog maar eens een mailtje de post uit gedaan waarin ik verdere info opvraag, we zullen zien.
Maar het lijkt me toch sterk dat je het zadel via de webshop kunt kopen als het niet leverbaar is, begrijp het niet helemaal en volgens mij moet er toch bijna iets niet kloppen haha!