(ekster bedoel je !!) veel minder zilver, dus als ekster ben je afgekeurd die zijn toch niet duur ? en BR is een goed merk....
Hahahahaha dr mag kwa gewicht wel minder zilver opzitten, maar voor mij blingt deze meer Nee is niet te duur, maar ik ben verliefd op die uit mijn eerste link En tja deze is ook weer 2 oor, wat ik bij de ene dus niet zo geslaagd vind. Ik zit me gewoon nog te bedenken welke ik echt de mooiste vind en wat op mijn paarden goed zal staan. 2 oor staat Lena ook niet zo geweldig mooi, die heeft een redelijk lang ogend hoofd, kolletje vrij ver bovenin en maar weinig manentop. Clips heeft een heel chique hoofd, lijkt ook niet zo lang als die van Lena (ondanks dat ze dezelfde maat hoofdstel hebben ) Dr aftekeningen breken. En ze heeft iets meer manentop. Bij haar stond mijn 2 oor beter. Ik heb 1 hoofdstel, speciaal op mijn wensen gemaakt hier in Dld. Die is redelijk bulky, breed enz. Die staat de beide goed (vind ik ) Clips kan een fijn hoofdstel wel hebben, bij Lena vind ik het niet zo mooi staan.
En hihihi ikke zoek brow, link is bezig
[edit: ok hij doet het. Maare voor een slightly used vind ik em aardig aan de prijs. Er zitten een paar behoorlijke vlekken op. Kijk maar naar de 3e foto waar de tip opstaat. En ahum had ik nog niet vermeld, het moet een darkoil zijn Light oil heb ik een mooie].
Laatst bijgewerkt door rina op 18-08-10 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt
spicegirl
Geplaatst: 18-08-10 11:35
brow is moeilijk. mijn paard heeft geen aftekeningen op dr hoofd, wel een fijn koppie, en helaas een kale-konten-kop. ikzelf vind ook een brow beter bij haar staan. DC heeft mooie brows voor een redelijke prijs.
rina
Geplaatst: 18-08-10 11:51
Ik moest even zoeken. En een echt goede foto om het hoofdstel te bekijken is het niet. Maar volgens mij wel de enigste tot nu toe van Clip met dat hoofdstel. Clip met mijn light oil bulky, custom made hier in Dld.
hiphopje
Geplaatst: 18-08-10 12:59
als het goed is, komt vandaag mijn pakketje. Heb via marktplaatst twee leuke showhoofdstelletjes gekocht. Wel geen dure, maar voor te beginnen vind ik ze goed genoeg.
spicegirl
Geplaatst: 18-08-10 13:01
ik zit al bijna 2 weken te wachten op de mijne.zal de douane wel weer een fiks prijskaartje aan hangen
hiphopje
Geplaatst: 18-08-10 13:05
Die van mij hoeven niet door de douane, hihi. Hangt denk ik ook een heel ander prijskaartje aan dan die van jou Ik was op zoek naar een paar teugels, en kwam deze hoofdstelletjes tegen. Een two ear met bijpassende teugels en een one ear zonder teugels. Nu heb ik straks dus 3 hoofdstelletjes Jippie. Dan nog een keer een leuk showbitje en dan ben ik klaar. Maar volgens mij ben je nooit klaar, er zijn zoveel leuke spulletjes en kleurtjes!!!
spicegirl
Geplaatst: 18-08-10 13:22
geeft toch nix ? ik ben blij met de mijne, jij met de jouwe...zijn we allebei blij tja, dat probleem heb ik nou ook- heb ik het ene nog niet binnen, zie ik weer wat mooiers wil er toch eens klaar mee zijn ik word letterlijk moe van mezelf.( en hubby ook )
wel showen als jullie alles binnen hebben he! Kan ik ook weer inspi opdoen, mijn boek met plaatjes van wat ik wil als die kleine groot is groeit gestaag door zo
Jaycee_
Geplaatst: 18-08-10 13:40
Die Billy Royal hoofdstellen zijn m'n favorieten! En vallen nog goed mee qua prijs. Ik zoek iets met een brow, liefst knot, geen V (ik ben een kieskeurig geval ) met vééél zilver Zo rond de 100-150 euro, max 200. Moet wel te vinden zijn denk ik?
Ik heb trouwens 2 nieuwe one-ears die ik even wil showen:
@Jaycee_ tweede van rechts vind ik leuk en die daar links naast ook, maar dan zou ik ze zonder strass steentjes willen.. vandaag dus in Royal Blue gereden (ben aan het oefenen met 1 hand, erg moeilijk nog vind ik)
spicegirl
Geplaatst: 19-08-10 00:36
staat veel beter!! is het een hij, of een zij ?
is het mss een leuk idee om van hieruit een HK te beginnen ? kunnen we tenminste flink oftopic
rommulus
is misschien wel een idee ik ga het alleen niet lukken om altijd bij te blijven dit lukt me nog wel redelijk aan de andere kant zal dit topic dan niet dood bloedden ??
Winddancer
Geplaatst: 19-08-10 08:16
Staat hem goed Josefien
Paintlinger
Geplaatst: 19-08-10 09:31
Mooi josefien!!!
En hele gave hoofdstellen Jaycee!!
Van mij hoeft het geen HK te worden.........en imo gaan we helemaal niet zo erg offtopic.
Wranglerbutt
Geplaatst: 19-08-10 10:15
Er is toch al een westernsetjesliefhebbers HK topic?