weer gave tack gezien en vooral blauw en turquoise meer mijn kleuren (haha sorry @SpiceGirl) nou ik heb dus een nieuw paard, Im a Cool Jodi (vader Jack over Dun It), kleur Sorrel dus de Royal Blue en rode tack die ik heb qua pads en beenbescherming staan ook op hem. eerste begin in de bak nog even de HAF pad gebruikt maar vind die te druk bij het Equiflex zadel. Hij is erg rond dus zadel ging glijden naar links en rechts bij spinnen, maar er wordt aan gewerkt. Evelien van Euro Horse komt mijn Triple Horn passen als hij wat afgevallen is. Want dat zou natuurlijk wel fantastisch zijn als dat van Quest (die nu even een half jaar op rust gaat) zou passen, met de bijpassende sidepull. Ik rijd nu met mijn trainingshoofdstel, wil er wel eentje met wat zilver bij, bijpassend bij het zadel (iemand toevallig eentje te koop?? ) Ik zit op de foto met de fenders 1 gaatje korter, voor mijn eigen zekerheid, maar die gingen meteen erna weer een gaatje langer, veel lekkerder om te rijden.
Laatst bijgewerkt door Josefien op 16-08-10 08:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Winddancer
Geplaatst: 16-08-10 08:49
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Josefien!!
Paintlinger
Geplaatst: 16-08-10 09:50
Gefeliciteerd Josefien,Mooi paard!! Ben benieuwd naar hem in royal blue......want dit vind ik qua kleur niet zo.
Hiphopje, onderzijde is wol/fleece.......volgens mij met close contact maar dat weet ik ff niet meer zeker.
@Paintlinger, ik had de peesjes bij me en heb er 4 en had per ongeluk 2 verschillende meegenomen, dus moest wel rode lenen en ik had deze pad liggen, dus de volgende keer wordt het Royal Blue, zeker weten! Pad ga ik maar verkopen denk ik, of ruilen voor een effen HAF.
Hij is wel iets anders dan op het plaatje.......het bont is geler en steekt aan de zijkanten iets uit. Maar hij valt heel mooi onder het zadel dus ik ben tevreden
spicegirl
Geplaatst: 17-08-10 20:23
ik ga denk ik nog 2 hoofdstellen opruimen. ik heb gewoon echt teveel
rina
Geplaatst: 17-08-10 20:55
@SG heb jij nog adresjes voor een leuke showbridle met browband???? Alles wat ik vind ik 1 of 2 oor en dat wil ik nou net niet. En het moet blingen (sorry ben ekster)
Als iemand nog even wil kwijlen, deze vind ik echt heeeeeeel erg mooi (en duur ) linkje
@Josefien gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ander kleurtje zal em id beter staan.
Winddancer
Geplaatst: 17-08-10 21:06
Turquoise zal hem wel heel goed staan Josefien
Oeh die zijn mooi Rina
spicegirl
Geplaatst: 17-08-10 21:22
@rina- browband, zeker een mooie- is moeilijk te vinden. worden ook haast niet meer gemaakt.ik heb net zelf een mooie gescoord, na lang zoeken.. de onderste uit mn profiel is evt. te koop. uiteraard ook niet voor weinig