Na al dat prachtige tack dat al voorbij gekomen is, kan ik natuurlijk niet achterblijven Begin dit jaar had ik een meevallertje en heb mezelf getrakteerd op een showhalster van SG (helaas nog geen foto van), 2 mayatexblankets en een custom made hoofdstel, teugels en sidepull van Triple Horn... En uiteraard nog wat kleine hebbedingetjes als beenbeschermers e.d.
Het hoofdstel is te gebruiken met de sidepull, of met een bit.
idd 2 hele mooie blankets ; kekke kleurtjes side pull is niet echt mijn ding. triple horn is wel goed !!(mooie zadels hebben ze ook )
NRJ
Geplaatst: 14-04-12 18:06
Ja de kleurtjes zijn lekker fris! SG het hoofdstel is ook met bit te gebruiken. Ik hou van simpel, maar ook subtiele bling en dit is precies geworden wat ik in gedachten had. Ben er superblij mee! En ze hebben inderdaad prachtige zadels, héél verleidelijk Maar momenteel geen paard, dus dan heeft het ook geen zin om dit al aan te schaffen...
spicegirl
Geplaatst: 14-04-12 18:52
jammer dat je geen paard meer hebt. zit het nog wel in de planning ?
ik hou ook wel van subtiel. zoals deze, een prachtige BRoken Horn. over-the -top buckles, en verder geen extra zilver.
SG een paard staat zeker nog op het verlanglijstje! maar ik wil nog even verder sparen zodat ik ook een triple horn zadel kan laten maken mooi hoofdstel, ook absoluut mijn smaak! heb trouwens nog meer blankets: periwinkle blue, mintgroen en paars. Zal kijken of ik hier ook nog foto's van kan maken... Groen is trouwens mijn lievelingskleur! En dan vooral lekker fris groen
Laatst bijgewerkt door NRJ op 14-04-12 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Rij sinds een jaartje western, heb hiervoor altijd dressuur gereden (ook op Karlijn). Pad past prima ja en ik moet nodig weer wat afvallen Hoofdstel moet een keer in de olie.