Oh haha, daar had ik wel gezocht, maar waarschijnlijk vanwege de prijsklasse snel weer verdrongen
Maar hij is wel supermooi!!
Moondancer
Geplaatst: 10-08-10 22:23
Ik heb vandaag ook eindelijk foto's gemaakt van mijn nieuwe(used) zadel en hoofdstel en de hunterset van Sann_e!!! Mijn B C. En mijn Hoofdstel , die nogal slaapverwekkend schijnt te werken... En de Hunterset , die ik zoooow mooi vind staan op mijn poown!!!
Het is een Billy Cook , en komt in oktober weer te koop , hij is me te zwaar omdat ik een versleten rug heb.... Ga me maar eens verdiepen in lichtere zadels.... Gaaf staat de hunterset he?!
Zo hee die hunterset is het helemaaal! Misschien het dekje wat te groot naar mijn smaak. Pad en zadel zijn ook keurig, blauw staat goed, maar dat huntersetje is wauw!
Het is wel MIJN hunterset maar NIET mijn paard hihi en Moondancer heeft het hoofdstel weer gehaald dus dat weet ik niet. hihi
Jaycee_
Geplaatst: 11-08-10 13:06
Was ook @ Moondancer bedoeld Ik had 't trouwens op het showhoofdstel, niet het hunterhoofdstel.
Moondancer
Geplaatst: 11-08-10 17:11
Hoofdstel via marktplaats gescored Soms heb je daar mazzel!!
spicegirl
Geplaatst: 11-08-10 17:13
is het nog een merk ?
Moondancer
Geplaatst: 11-08-10 18:29
spicegirl schreef:
is het nog een merk ?
Nee , geen merk , maar ik vind het net een nepper van een "bepaald" merk , zo met die gouden streepjes in het zilver
spicegirl
Geplaatst: 12-08-10 20:23
heb net een mooie BR Curb strap gekocht. er zijn echt maar weinig naar mijn smaak. zo zoek ik ook een mooie showsnaffle erbij, maar ook daar vind ik nix ik hou niet van blued steel, of antiqued brown. niet van dots, en niet van die platen erin.ik heb nu een mooie vintage- heel subtiel gegraveerd-, maar ik haat omhangen...
Hey moondancer, op die foto met die hunterset staat ze ubercute!
HANKS_WHITE
Geplaatst: 14-08-10 20:22
al eventjes geleden gekocht maar had er nog maar 1x opgelegen dus nu even foto's gemaakt en in gebruik genomen nieuw hoofdstel met een cutter op de gespen en plaatjes, en turqoise beenbeschermers en pad
deze heb ik mn jaarling aangedaan is om bitloos mee te rijden,leuk systeem maar toch redelijk pittig! gekocht in keulen op de rodeo heb het geprobeerd bij mn paint en er viel goed mee te werken, teugels hadden ze niet meer bijpassend dus ik heb mijn barrelteugels er maar aangeklikt
simodi
Geplaatst: 14-08-10 21:14
Hankswhite: mooie spullen! En ik vind je paint erg mooi, heeft wel wat weg van mijn Buzzy!