@ OlympicOrry Gaaf paardje en een leuke combo! fijn dat het zadel zo bevalt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Flynn loopt er ook zo ontzettend fijn onder.
Een grotere of kleinere forkmaat gaat niet helpen, het is echt de constructie van het zadel in combinatie van een paard met een 'extreme pasvorm.' Ik vond hem wel wat krap, maar ja, gloednieuw zadel dus dan is alles nog stug. Maar helaas... Is ook wel de reden waarom ik perse haar er naar wilde laten kijken, zij heeft veel verstand van westernzadels en de pasvorm daarvan. We gaan nou samen op zoek naar een ander, passend zadel. Grote kanshebber is de Continental Equiflex. Ga ook nog even een schuin oog werpen op de BM, maar die is zo prijzig, en tweedehands bijna niet te vinden geloof ik... Mocht iemand in ieder geval nog een zadel roundskirt, Quarterboom, 16" en extra flair weten...

). Of je moet al aan de zuidkant van Gr. zitten. Maar de noordkant ga ik niet meer proberen zonder begeleiding. Been there, done that, got the Tshirt. (Maxie@bokt zit ook daar in de omgeving, wat een drama om daar te komen).
Dus dan hoef je Groningen niet eens in. Wel een waanzinnig tof aanbod!
Kijk maar of ze wat in roundskirt heeft, van wat ik gezien heb van dr op FB zat daar geen round tussen. Die zijn er nl niet zo heel erg veel. Het was dat ik een round moest hebben voor mijn ene merrie. Die kon een square eigenlijk niet kwijt op dr rug.