Mooi zadel Mac Gefeliciteerd & veel plezier er mee! Hoe lang issie?
Mac
Geplaatst: 02-04-12 20:36
Peps was er ook tijdens het rijden heel blij mee ! WB: ik zal het morgen eens nameten voor je. Ik hoop dat ik nu ein-de-lijk van mijn zadelsores verlost ben!!
Laatst bijgewerkt door Mac op 02-04-12 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt
voor mn vintage halster meldde zich een liefhebber. gelukkig slaag ik altijd wel weer, dus mn Dale Chavez halster is onderweg .. (een zeer onflatteuze foto, ik had m zelf nooit zo geplaatst. gelukkig ken ik ze(de halsters )..
Stille meelezer meldt zich Iemand hier ideeen voor een hoofdstel voor een pony van 1.25m? Hij heeft van halster maat shetlander. Het zadel is roodbruin met een donkerder zitvlak. Hoeft geen duur showhoofdstel te zijn m.a.w niet te duur. Dit zadel komt morgen binnen
spicegirl
Geplaatst: 11-04-12 16:53
wees niet bang, dure showhoofdstellen zijn er niet in die maat je zal voor een pony hoofdstelletje moeten gaan. die zijn altijd vrij goedkoop(en eenvoudig),maar niet zo makkelijk te vinden hier..
MelissaV
Geplaatst: 11-04-12 17:06
spicegirl schreef:
wees niet bang, dure showhoofdstellen zijn er niet in die maat je zal voor een pony hoofdstelletje moeten gaan. die zijn altijd vrij goedkoop(en eenvoudig),maar niet zo makkelijk te vinden hier..
Je kunt er waarschijniljk wel eentje op maat laten maken . Bv bij Flevo Horse Support (punt nl).
Mooie ferrules SG!
spicegirl
Geplaatst: 11-04-12 21:19
@ melissa- geen idee, zit niet in mn interesse/gebruiksgroep zeg maar . ff zoeken. vraag waar je het duurste hoofdstel kan kopen, en dat weet ik zo
MelissaV
Geplaatst: 11-04-12 21:22
spicegirl schreef:
@ melissa- geen idee, zit niet in mn interesse/gebruiksgroep zeg maar . ff zoeken. vraag waar je het duurste hoofdstel kan kopen, en dat weet ik zo
haha maar die duurste heb ik niet nodig, start toch geen officiele wedstrijden met ponylief
sliding
Geplaatst: 11-04-12 21:25
Ik heb een showhalster gekocht voor het geval dat.. Hier heeft Prince hem om, hij zit niet goed dat weet ik maar zo heb je een indruk van hoe hij eruit ziet.
Zal bij daglicht ook een foto maken van alleen het halster.
spicegirl
Geplaatst: 11-04-12 21:28
@ melissa- dat weet ik. maar mijn passie ligt meer ergens anders.. kijk ff op MP, anders hier op bokt.