Wat een klein wereldje hè? Wij hopen volgend jaar ook weer van de partij te zijn, we vonden het superleuk. Felix weer heel wat geleerd, maar de koe op de slee was wel erg spannend, daar zijn we mee gestopt omdat we vonden dat ze dat te spannend vonden en tja daarna moeten ze ook weer een poos op de trailer naar huis, dat is niet fijn wanneer je te gespannen bent, dan maar geen punten (ach en voor de prijzen doen wij toch niet mee haha, veel te onervaren met zulke opdrachten) Doe je ook mee met de Herfstritplus in Koekange?
Ik heb gisteren voor het eerst op het strand gereden voor een fotoshoot en heb op mijn (te ruime!) freemax een paar noodstops en flinke bokken uitgezeten En dat terwijl ik een slechte rug, zit en balans heb. Ook een flink sprintje getrokken ermee, ook dat ging goed! Door de te ruime zitting merkte ik alleen dat mijn benen iets te ver naar achter staken en niet mooi parallel aan mijn lijf. Ik hoop dat ik met de 15" een wat mooiere houding heb. Ik moet ook hoognodig weer eens naar de fysio dus dat zou ook schelen
Ga je hier dan wel foto's spammen van die shoot Manifesto? Ben benieuwd of je op de foto's ook kunt zien of het zadel te ruim is (en foto's zijn altijd leuk om te zien)
Top Berdien, dat het koeslepen bij jullie goed ging.
Mijn freemax buffel short 16" met fork 4 uit september 2014 staat per nu actief te koop. Evt met grandeurpad. Voor geïnteresseerden, pb maar! De nieuwe is net besteld bij Kitty
Berdien
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-16 21:59
Ik hoop dit weekend de Freemax te kunnen testen. Zo spannend!
nice, amerikaanse vlag zou helemaal leuk zijn hihi.. Zo'n pad als deze kan je toch ook wel prima ter afwisseling gebruiken dan misschien? Dus niet continue
Kitty heb je toevallig ook een foto van de 2015 koe en dan in het choco??? Ik heb de lichte, maar ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe de donkere eruit ziet.
Aan de bovenkant van die pad zou ik zeggen dat ie níet geschikt is voor boomloos, maar misschien dat de kussens aan de onderkant een duidelijke ruggengraadvrijheid weergeven.
Kitty_
Geplaatst: 30-09-16 09:22
Hier een detailfoto van de Pioneer pad:
rina schreef:
Kitty heb je toevallig ook een foto van de 2015 koe en dan in het choco??? Ik heb de lichte, maar ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe de donkere eruit ziet.
Ik heb geen duidelijkere foto's helaas. Wanneer je twijfelt kun je het beste kiezen voor een pad met verwisselbare inlagen ( heeft tevens ook meer mijn voorkeur) zoals de Kifra-pad, Engel of Thinline. Over een poosje( lees 2 a 3 maanden) heb ik ook weer wat nieuwe kleurtjes van de Kifra-pads
little_birdy
Geplaatst: 30-09-16 14:21
denk dat ik eens creatief ga zijn . heb nog oude kussens liggen met klittenband. denk dat ik daar inlage in ga maken
Paard ging als de brandweer Zit echt ook heel erg fijn. Dit weekend hopelijk nog een buitenrit er mee. Onze masseuse/fysio heeft ook nog gevoeld en beoordeeld, die was ook positief!
Mwah, valt tegen hoeveel ruimte hij heeft hoor. 16" zat voor mij ook ruim genoeg.
Dit is een Buffalo, twijfel er erg over of ik wel of geen koe neem. Rijd gemiddeld 3x per week, regelmatig langere ritten (2-3-4 uur) en door weer en wind. Budget is geen probleem. Wil een zadel wat nog jaren mee kan, en wat tegen een stootje kan.
Ik krijg nu wel een beetje de zenuwen of m'n bestelde kifrapad niet te lang is voor mijn behoorlijk korte pony als ik deze foto's zo zie.. Fijn dat hij zo bevalt berdien! Zit lekker he