Auw Frensie arm paard. Dat zal best zeer doen. Hopen dat hij snel weer ok is.
Nanda thanks, dit was bij de clinic van Warwick Schiller in Den Ham.
En ja zo te zien op die foto mag ook jou singel wel langer

Wat men in de Duitse FB groep gezegt heeft heb ik ook al gemerkt. Ik had een kortere banaansingel (de BM is langer aan de zijkant en heeft dus een kortere singel nodig) en naast dat dat niet helemaal fijn hing merkte ik idd dat het zadel daarmee ook sneller aan de schuif ging. Nou is de banaan die er nu aanhangt (Mattes) nog steeds niet helemaal optimaal. Dit paard is zon ton waar niks grip op heeft. En ik ben dus nog aan het zoeken naar een banaansingel zonder schaap
Ook gelijk aan Kitty de vraag (of 1 van de anderen

), weet jij pads die opvulbaar zijn maar geen schaap aan de onderkant hebben? Ik heb nu de Grandeur, echt super pad, maar op die ton van me heeft dat nepschaap geen grip. En ik moet opvulbaar hebben omdat de dame ook nog iets overbouwd is. Ja die is in het kader van we maken het makkelijk
Ik kwam in mijn zoektocht de Classic Equine biofit shim pad tegen, is een viltpad die voorin een shim heeft die verstelbaar is. Maar ik ben die nog niet gebruikt tegen gekomen. En nieuw is het me even te duur voor een test.
Heb nu als test een pad van Silverado besteld. Is katoen en lijkt op een dubbel aan elkaar gestikt sjabrak

Er zit een vilten inlage in, maar ze hebben ook andere inlages, oa 1 die taps toeloopt.
deze is hetHoop dat het zadel met dit pad wat minder wil gaan schuiven, wilde eigenlijk niet terug naar een neopreen antislipmatje of zelfs een neopreen pad. En die pads met antislipnopjes eronder ben ik niet weg van. Daar breken vaak heel snel de haren van af.