Wat een prachtig zadel! Ik zou een pad onder doen met blauw en creme kleuren. Misschien kan je ergens een hoofdstel in de kleur oxblood vinden dat dicht in de buurt van je zadelkleur komt.
Dank je Jetta! Ik heb eens zitten zoeken op plaatjes met chestnut paints en pads, vind hunter green en navy blue wel mooi staan. Dus ik kan je wel vinden in dat blauwe waar je het over hebt. Kleur van het zadel is idd een combinatie van bruin met die oxblood ondertoon. Ik ga eens googlen (tips zijn steeds welkom )
Warboel
Geplaatst: 19-03-12 22:07
Hmm ik zou groen denk ik niet mooi vinden met rood(achtige tinten). Kan nogal vloeken namelijk, zijn ook aan elkaar tegenovergestelde kleuren (komt kleurenleer zo af en toe nog wel eens van pas ) Kan mooi zijn, maar vaak (vind ik persoonlijk) alleen in de wat fellere tinten. Zo donker vind ik groen en rood niet mooi.
Uhuh weet ik, daarom zeg ik er ook bij dat ik het (denk ik) niet mooi zou vinden, en dat het deels smaak is Ik persoonlijk vind het gewoon niet mooi, maar soms ook wel. Ligt dus helemaal aan de kleur groen. Maar ze moet het natuurlijk helemaal zelf weten, ik geef gewoon mijn mening. Er zijn waarschijnlijk genoeg kleurencombinaties die ik wel zou maken en mooi zou vinden, maar iemand anders juist totaal niet.
Mooi halster Ik hou wel van eenvoudig & stijlvol. Merk?
spicegirl
Geplaatst: 21-03-12 23:52
ik ook! qua show halsters vind ik dit mooier als een overkill aan zilver... geen merk, wel custom. zit vol met zilvermerkjes..dus ooit handgemaakt door een lokale zilversmid.