. Wat een gave spullen zijn er toch te koop op western gebied. Mijn 2 babies worden nu in mei 2 jaar, dus qua zadel/hoofdstel etc. moet ik nog een hele poos wachten. Maar..... ik heb wel een waan-zinnig mooi showhalster aangeschaft via bokt. Spicegirl, thanks!!!
Hij staat superrr op mijn ventje en naar verwachting zal dit halster ook heel goed op mijn merrie passen. Ik zal tzt ook een foto van haar met halster hier plaatsen. Hierbij alvast een 2-tal kiekjes van Magic met zijn magische showhalster
Nu had ik 'm voor de fotosessie heel mooi gepoetst etc. maar hij wilde absoluut niet meewerken om er een mooie shoot van te maken. Dus nood-
gedwongen dan maar in de buitenbak losgegooid om te ontspannen (uiteraard zónder halster) en duimen dat meneer niet wilde rollen.
Helaas.....
Vervolgens halster weer omgedaan..... en zowaar hij wilde wat meer poseren
. Sorry dus voor zijn wat smoezelige status, maar dat mocht de pret niet drukken
. Elk nadeel heeft zijn voordeel, zo ook hier, het halster komt nog mooier uit......
zij aanzicht....

close-up
Don't worry, voorlopig mag hij alleen vanaf een afstandje naar kijken!
)..
(maar ik ben wel blij dat ik 'm toch heb......

. Alleen loop ik op tegen de kleur van het zadel, de meeste hoofdstellen zijn ofwel light oil ofwel medium oil, ik vraag me alleen af of die medium oil er qua kleur gaat bijpassen? En pad heb ik nu zwarte, maar die vind ik niet mooi gaan bij het zadel, alles wordt zo donker. welke kleur vinden jullie mooi passen?