"Kitty_"]
"Manifesto"]
Ik ga mijn freemax buffel short 16" maar in de verkoop zetten en een andere in een maat kleiner aanschaffen.. Ik zit maar te dubben maar hij is gewoon echt te ruim. Ik zit nu maar te hannesen met bontjes en kussentjes erin.
Ook wil ik denk ik dan een kifra pad erbij, of is er een wat voordeligere variant van een ander merk? (Short)
Ik ga natuurlijk dik bij moeten leggen voor een andere/nieuwe freemax..
Zonde Manifesto!
Ik kan hem eventueel op mijn site zetten en op FB promoten voor je?
Op dit moment zijn de Kifra-pads te verkrijgen met wat korting, scheelt alweer iets

. Een andere optie is een pad van Engel maar persoonlijk vind ik deze "net aan" onder de Freemax zadels liggen.
Een andere optie is een Burioni Westernpad
http://www.kifrahorse.nl/webshop/alles- ... --wol.html maar daarvan kun je de inlagen niet verwisselen. Dit hoeft geen probleem te zijn, mits de rug paard dusdanig "gevuld" is dat er geen extra inlagen nodig zijn.
Het is een Rocky mountain horse. Korte brede rechte rug. Rondgeribt.
Dus die burioni pad zou misschien nog een optie kunnen zijn.. Het spijt me heel erg maar ik vind buiten de stevige prijs ook de letters KIFRA heel lelijk op de pads..
Niet onaardig bedoeld, smaken verschillen.. Maar als de kifra echt de beste is dan zal ik er over nadenken

Ik heb nu een grandeurpad en het hele zooitje blijft maar schuiven. Ik hoor heel vaak dat m'n zadel scheef ligt. Als ik tussendoor op en af stap komt het zadel me ook vrolijk tegemoet.. Ook al singel ik goed aan. Het kan ook nog wel mede aan zijn bouw liggen want de achterkant ligt ook nogal los en wat omhoog. (Pommelmaat check ik regelmatig)
Ik zou hem ook wel graag via jou te koop willen/kunnen zetten ja
Ik ben ook nog lid van de Duitse fb verkoop groep.
Jammer dat jij niet kan passen in mijn regio (Gouda) Kitty