Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Francis schreef:Ik ben het helemaal met je eens hoor DD, maar kreeg de indruk dat je gesprekspartner van de gelegenheid gebruik maakte om zichzelf en zijn/haar product in de picture te kletsen...

Erg erg erg jammer vind ik dat. 

past wel mooi bij mijn hartjesbit
crazycactus schreef:Hoe klein is dat zadeltje DD??? LIjkt me leuk voor mijn kids
O ik zie het al 13" haha leuk maatje voor mijn jongens... alleen hartjes zullen ze niet zo leuk vindenpast wel mooi bij mijn hartjesbit

DubbelDun schreef:Francis schreef:Je hebt gelijk, dit een-tweetje heeft lang genoeg geduurd.Maar mogen we nu weer on topic alsjeblieft.. 't ging hier om gekke, rare, opvallende zadels.. dit begint weer erg een reclame-spotje te worden.
Hier dan maar weer een kleurig verschijnseltje. Overigens zou deze nog boomloos zijn ook
Francis schreef:maar zo'n zadel hoort dan ook op een paso dinges paard.. dat zijn toch van die 'smooth' walkers... dat gaat wel goed met je guacamole of halapeño-dip...
liedje89 schreef:maar die adelaar vind ik spuglelijk, maar ik vind zoiezo dat de amerikanen soms iets de ver doordraven met het overal opzetten van hun vlag en wapen.
Gewoon, als leuke knutsel overigens... en hoewel ik em nog niet in de buurt van m'n paard zou willen hebben vind ik em méga knap gemaakt.