Worden die grote D's bedoeld met een Wrangler beugelophanging ??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mèn ik voel m'n zitbeenknobbels nog stééds
).
En al die tijd dus nauwelijks kunnen rijden, of alleen recht-toe-recht-aan in de bak en in het weekend naar buiten. Óf Evelien bellen en vragen wat ze in de vrachtwagen heeft liggen. Maar da's nog een hele opgave gok ik zo. Maar áls ze wat heeft is het hoogstwaarschijnlijk tweedehands goedkoper dan een nieuwe BM uit de States. Want een nieuw boomzadel hoef ik niet, dan neem ik voor datzelfde geld liever weer een BM.
Rije schreef:Deze lijkt me wel wat:
8131 16” Border Tooled Trail Rider, Chocolate Suede, Dark oil, Round skirt, Basketweave w/b-wire edge, #46 Braided horn, Large cinch d Rings, Barrel cantle, Wrangler rigging
Wat houdt die Wrangler rigging in? Is dat de fenders die verder naar achteren zitten?
Die kale endurance versie van ebay had ik gezien ja, maar dat zwarte (en dat hale) vind ik niks![]()
@pmarena: daar zat ik ook al aan te denken ja. Die heb je al voor een relatief prikkie natuurlijk...
Hoe gaat dat trouwens met bestellen? Kan ik dat via hen zelf doen? Of gaat dat via het verkooppunt hier (Alida?)
Geloof dat ik daar ook bijna 10 weken op heb zitten wachten.
pmarena schreef:Joh dan koop je toch voor tijdelijk een goedkoop Barefootje via Marktplaats ofzo, terwijl je op je nieuwe BM wacht? Daar kun je dan toch best even een paar maandjes mee rond crossen en dan weer voor hetzelfde bedrag verkopen
Maar stiekem neig ik nog steeds naar een mooie custom-supergaaf-getoolde-en-bezilverde-roundskirt-BM 
Het is toch een hele hap geld aangezien ze tweedehands gewoon niet/nauwelijks te krijgen zijn en hij dus nieuw besteld zal moeten worden.