nja HH rijdt zelf thuis met een zwarte pad omdat die zo goed bevalt
rommulus
Geplaatst: 27-07-10 14:48
spicegirl schreef:
kunnen we het niet gewoon rose houden hier ?
ik wil niet !!!!!
Mac
Geplaatst: 27-07-10 15:09
Jawel joh! Roze staat bij jouw paard ook heel mooi !
Bij het paard van Jackolena had ik het denk ik wel op egaal roze gehouden. Komt je paard én je prachtige tack nog beter uit. Naja, kwestie van smaak natuurlijk he .
rommulus
heb trouwens nog een halterfoto, beetje jammerd at ik niet op de ondergrond gelet had, nu lijkt ze nog meer overbouwd dan ze al is
rommulus
Geplaatst: 27-07-10 15:19
ik doelde eigenlijk op die roze hartjes en roze staart van mijn arme paard dat was het resultaat van een grote bek van mij dat ik een schimmel verschrikkelijk vind (teveel werk en je ziet er alles op en alleen schoon leuk is ) dus besloten stal genootjes hem roze te spuiten (alleen was paard er niet mee eens dus bleef het gelukkig hier bij)
Mac
Geplaatst: 27-07-10 15:22
Roze hartjes tellen niet . Alhoewel Pepsi ze geweldig zou vinden denk ik . Roze staart was me niet eens opgevallen .
Tjee hobbelheks, Buzzs is toch ook een plaatje van een paard . Gaaf pakkie ook. Precies mijn smaak: elegant, eenvoudig, sjiek.
rommulus
Ik wil wel roze, maar het is denk ik niet mooi op mijn paard. Dus we hebben de sheet, sleazy en staartzak in t rose.
Als ik zelf een roze showbloes aan trek zie ik er denk ik uit als barbapapa.
spicegirl
Geplaatst: 27-07-10 16:11
jullie lijken wel kleuters gewoon rose, ja ? mooi rose is niet lelijk, rose is het nieuwe zwart...
spicegirl
Geplaatst: 27-07-10 16:12
@ tones- geeft nix, ik ook.maar in t zwart ben je dan barbamama. en paars barbabella
Malenka
Geplaatst: 27-07-10 16:14
Ik twijfel voor mijn lichte palomino nog tussen de volgende kleuren; - mosgroen --> vind ik heel erg mooi maar is wel een beetje 'saai' - steenrood --> prachtig, maar gaat het ook kleuren bij mijn paard? - donkerpaars --> houd ik wel van, maar slechts weinig moois (en betaalbaars) in te vinden - turqoise --> mooi bij paardlief, maar wel wat standaard bij een palomino?
En na het prachtige vintage hoofdstel ben ik eens gaan zoeken op ebay. pfff dat zijn dus de mooiste hoofdstellen die ik ooit tegen ben gekomen. Maar ik heb helaas niet direct 300 euro liggen Vooral het opengewerkte zilver vind ik erg mooi. Maar dat lijkt me zo kwetsbaar. Iemand daar ervaring mee?
(Mag dit allemaal in het topic?)
tones
Geplaatst: 27-07-10 16:15
Dan ga ik gewoon als barbamama. Of als barbabob!
Winddancer
Geplaatst: 27-07-10 16:16
Roze zal op die van mij ook niet staan......en daarbij kan ik het toch niet maken om een stoere ruin in het roze te gaan hullen
Jackolena
Geplaatst: 27-07-10 16:18
Mooi roze is niet lelijk, alleen het staat idd niet bij palomino bont Met trainen heb ik wel roze splint boots van Davis aan. Vind roze zooo leuk!
@Mac, idd had misschien egaal blauw mooier geweest, maar ik werd verliefd op dit pad.... en een mooi egaal blauw ding was er niet duss (en stiekem er zit ook een beetje roze in)