Het moet dan mijn wedstrijdhoofdstel worden voor als ik ga starten met mijn nu nog jaarling palominopaintje. Wil een beetje rondkijken waar ik voor wil sparen, heb nog even dus iets duurder mag best, het is voor mijn kanjer! .
spicegirl
Geplaatst: 25-07-10 00:20
is niet " iets " duurder, is een nulletje achter de gangbare prijzen hier..
Nou dan moet ik maar een heel mooi hoofdstel met silver plates zoeken en daar zelf steentjes op doen, heb de spullen er voor. Heb voorheen wel zoiets bij Arthur gezien toen ik op shows was, die waren wel rond die prijs maar niet in chrystal kleur, wel met roze en turquoise etc. Toch maar even verder zoeken.
spicegirl
Geplaatst: 25-07-10 00:56
wait a minute : heb hoofdstellen van BILLY ROYAL gevonden. met clear crystals ( moeilijk, meesten zijn gekleurd) tussen 250-300 $ ( komen ntl. nog veel kosten bij dan..) mn favo dale chavez heeft ook een hele lijn met clear crystals, die zijn weer duurder.en dan nog 2 merken, maar die zijn schreeuwend duur ( rond de 1000 $) maar zelf plakken ? dat zie je ( kristallen zitten erop i.p.v. erin-daaraan herken ik altijd eigen fabrikaat ), en je beschadigd het zilver met de lijm. ik had eind 2009 een dale chavez met clear crystals. een 1-oor. maar die is al weg...
MoonWencke
Geplaatst: 25-07-10 00:58
Mijn 'hier ben ik ontzettend trots op!'-tack Gebruik het helaas alleen veel te weinig.
Cheveyo
Geplaatst: 25-07-10 01:00
Ik wacht, heb sowieos nog een paar jaar geduld hihi . Weet niet of je het zien hoor dat het zelf gedaan is, ik kan erg secuur werken en frutten. Inderdaad, veel met kleurtjes ik wil juist zonder kleurtjes maar wel lekker bling. Super dat je wilt helpen zoeken!
Lekker vachtje, daar moet je aan zitten! Mooi setje hoor, maar je zadel lijkt wel erg groot zo of niet?
spicegirl
Geplaatst: 25-07-10 01:06
je ziet het altijd : bij een goed merk vandaan zitten de kristallen IN het zilver verwerkt.krijg je ook garantie bij verlies.. als jij het maakt ( of bij een goedkoop hoofdstel) , zit het altijd EROP.dus duidelijk te zien.en makkelijker te verliezen. ik geloof dat weaver ook een betaalbare serie ervan heeft.(ice )maar niet wat ik onder showtack verstaat.wel leuk om te zien.
dank je wel. Die concho's op het onderste borsttuig komen wel bij mijn idee in de buurt, die gespen van de bridles ook wel (links) maar die toont nog wat rozig zo op de foto. Zal van de week eens proberen te zoeken wat ik nou precies op een hoofdstel wil zien.
Als het er in ligt dan is het idd wel net anders ja.
spicegirl
Geplaatst: 25-07-10 01:13
ook heldere kristallen geven alle kleuren, zeker op de foto. maar ze zijn gewoon wit... mail me tegen die tijd maar, zoek ik voor je! ( je wensen en je budget, en ik vind wel wat!)
ik vind het nochtans ook vrij ruim hoor eigenlijk... het ligt nogal dicht op de schouder en toch komt hij vrij ver vanachter ook... pas op, de mijne is bij mijn NF ook op het randje hoor, maar toch iets minder groot in verhouding heb ik de indruk...
spicegirl
Geplaatst: 25-07-10 14:27
vind m ook erg groot.zal mss nergens drukken, maar je krijgt het schildpad-effect zo...
Lissatje
Geplaatst: 25-07-10 20:10
Blaze had er veel last van de vliegen dit jaar dus heb een vliegen masker aan geschaft.
Ja he, vond deze ook super leuk, lekker stoer Heb deze gekocht bij iemand die een standje heeft op wedstrijden en beurzen. Op dit moment hebben ze nog geen winkel. Ze wonen in België -> Brecht. Het merk is trouwens Dura-Tech
spicegirl
Geplaatst: 25-07-10 20:19
leuk!!
Winddancer
Geplaatst: 25-07-10 20:51
Haha wat een grappig ding
Coentjuh
Geplaatst: 25-07-10 20:52
Waaah stoer! Je hebt geen naam van dat standje zeker?!
spicegirl
Geplaatst: 25-07-10 22:58
mijn rose blankets ( zie avatar ) andere is mayatex rio concho metallic, met een zilverdraadje erin..