de mijne was korter,haha,maar heeft volgens mij dezelfde boom als degene die je nu gekocht hebt?
Anoniem
Geplaatst: 14-10-10 19:57
Anoniem schreef:
de mijne was korter,haha,maar heeft volgens mij dezelfde boom als degene die je nu gekocht hebt?
Nee tuurlijk niet anders had ik die van jou (16 inch) toch wel gekocht. nee mn paardje is breed en ook wel lang. maar zit nog steeds me de boom maat! als het goed is is de boom breder dan die van jou. als dat niet zo is ga ik huilen
Ja, o nou ik hoop het. anders is straks het zadel te lang en past ie niet dat zou ik echt vreselijk vinden. dan heb ik beter die andere kunnen kopen. als er het maar 1 boom maat is onee. heb nu al buikpijn er van
dat was dan waarschinlijk ook beter voor het paard en voor onze zit als we een kleinere hadden. als de boom maat het zelfde is.... oow dit is echt stom
Amigo_tje
Geplaatst: 14-10-10 20:39
Mijn norton heeft een medium boom en was te smal voor mn haf en te lang voor zijn rugje. Naar mijn weten bestaan ze niet wijder, maar ik kan natuurlijk ook helemaal mis zijn daarover
Iig, véél plezier met t zadel, want t zijn zalige zadels
ik koop altijd full dressuur dan kan het niet zo zijn dat het niet meer past onder mn VZH zadel als mn moeder hem gewassen heb. haha maar hebben jullie nog voorkeur voor een merk of een type die mooi past/erbijstaat?
linky
Geplaatst: 15-10-10 11:18
Hangt meer van de kleur van je zadel en je paard af? En je eigen smaak uiteraard. Ik heb meestal de puffer pad van QHP, die is mooi royaal. Verkrijgbaar in heel veel kleuren.
hmm oke, nouja hij is bruin, haha en het paard is bruinbont! en ik het het hoofdstel norton bucket hearts er bij. alleen die heb ik vandaag binnen gekregen, dus die ga ik zo lekker even vetten, maar hoe maak je die diamantjes schoon? tis een beetje groenig geworden
nog een vraagje! (sorry hoor ) we willen een zadel steun die opslot kan, voor het zadel alleen kan dat wel met zo een zadel? (het is nodig omdat hij niet meer in de zadel kamer past )
Jammer, hé, want zijn wel zalige zadels Ik heb er ook nog ene liggen, in de hoop hem ooit te gebruiken voor mn merrie. Op mn haf lag ie niet goed (te smalle boom en te lang, een 16" westernmaat).