Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus ik laat hem ietsje anders maken. maar hij is zo gaaf. Had van de week een beige broek gehaald dus die past daar ook heel mooi bij 
alleen bij mij worden de manchetten zwart.
Tenminste als ze als personal tackadviseur ingehuurd wil worden
Ik weet wel wat ik mooi vind maar vind het nog wel moeilijk om te bepalen op welk hoofd nu het beste soort hoofdstel past.Bijvoorveeld breed uit lopend of niet etc. Daarom shop ik nu ook nog geen hoofdstel, geen idee wanneer zoektocht naar een paard slaagt en dan moet het nog maar net op dat paard passen...spicegirl schreef:@schumiegirl - ik ben te huur (voor noppes ), en geef ook eerlijk en vrijblijvend advieslaat maar horen als je zover bent..
dan vind je zoiets als die BRoken Horn wel mooi denk ik ?
schumiegirl schreef:spicegirl schreef:@schumiegirl - ik ben te huur (voor noppes ), en geef ook eerlijk en vrijblijvend advieslaat maar horen als je zover bent..
dan vind je zoiets als die BRoken Horn wel mooi denk ik ?
Graag daar ga ik je aan houden!Mocht iemand nog een leuke quarter/paint tussen de 3-7 jaar weten die gezond is, een leuk karakter heeft en met de potentie om (mits ik fatsoenlijk rij) leuk mee te kunnen doen bij de non pro's hou ik mij aanbevolen!
Oh en liever geen ruin.
[/quote]
Daarnaast ben ik altijd fanatiek dus beetje potentie voor de sport is wel aangenaam. Ben gewoon op zoek naar een fijn maatje, waar ik van kan genieten als ik de stal in loop en mee train en waarmee ik mij verder mee kan bekwamen in de reiningsport. Budget globaal tot de 10. Maar dan moet het wel een hele speciale zijn.Ergens tussen de 5.000 en 7.000 lijkt mij reeel voor wat ik zoek.

zal ook erg goed staan op je paard!