[WN] [INFO] 'Show je tack'-topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Re: Centraal 'Show je tack'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:04

Ik vind vooral je touwhalster + lijn super! _/-\o_

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:15

:)) die zijn wel heel erg verkleurd, was echt fluor roze, halster is van equiplay en ze hebben er ook bijpassende teugels bij ;) .

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:30

staat hem goed, dat kleurtje. lekker ingepakt :brr:
maarre ; wedden van wel ;) :P
.." soms is dat heel duur merkspul wat een ander ook weer nooit van z'n leven zal kopen. "

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:54

Joehoe ik heb een custom made slinky besteld bij One of a kind Showwear! Zwart lijfje, met daarboven zwart met diagonale goudkleurige streepjes. Ook op de mouwen. Ze had 'm op haar website bij de sale staan, alleen was dat helaas maat S en dat gaat niet passen :P dus ik laat hem ietsje anders maken. maar hij is zo gaaf. Had van de week een beige broek gehaald dus die past daar ook heel mooi bij <3
Nu nog chaps.. en dan kunnen we weer ;)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:55

Hej wel foto's plaatsen hoor :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:03

Ok ik werd verliefd op deze foto: Afbeelding alleen bij mij worden de manchetten zwart.
en dan met beige broek + chaps en een glitterriem. En waarschijnlijk ook een bijpassende cap.

Vind m zo onwijs gaaf! T is heel subtiel en ik hou niet zo van grote vlakken kleur op een haflinger (blauwe pad + blauw blouseje bijvoorbeeld)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:06

Heel netjes zeg! Mooi!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:39

Wauw heel chique!

En Iceprinsess, ik en zo verliefd op jouw poowny!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:06

heel mooi !
en iceprincess-wat heb jij dan voor duurs wat een ander niet zou kopen ? laat ons eens meegenieten dan ! :j
show je tack-topic tenslotte...

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:19

Hele mooie showblouse!ik hou ook niet van te.Heb ik met hoofdstellen ook teveel opzichtige bling ben ik niet van.Ben momenteel aan het rondshoppen voor een leuke quarter/paint en zodra ik deze op stal heb staan wil ik graag spicegirl in huren om de juiste tack aan te schaffen :D Tenminste als ze als personal tackadviseur ingehuurd wil worden ;) :o Ik weet wel wat ik mooi vind maar vind het nog wel moeilijk om te bepalen op welk hoofd nu het beste soort hoofdstel past.Bijvoorveeld breed uit lopend of niet etc. Daarom shop ik nu ook nog geen hoofdstel, geen idee wanneer zoektocht naar een paard slaagt en dan moet het nog maar net op dat paard passen...

Leuke pony zag ik hier trouwens voor bij komen met een heerlijke warme deken op!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:51

@schumiegirl - ik ben te huur (voor noppes ), en geef ook eerlijk en vrijblijvend advies :j laat maar horen als je zover bent..

dan vind je zoiets als die BRoken Horn wel mooi denk ik ?

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 01:00

@warbling -wel je complete outfit showen he ? :j

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 01:22

spicegirl schreef:
@schumiegirl - ik ben te huur (voor noppes ), en geef ook eerlijk en vrijblijvend advies :j laat maar horen als je zover bent..

Graag daar ga ik je aan houden!Mocht iemand nog een leuke quarter/paint tussen de 3-7 jaar weten die gezond is, een leuk karakter heeft en met de potentie om (mits ik fatsoenlijk rij) leuk mee te kunnen doen bij de non pro's hou ik mij aanbevolen!
Oh en liever geen ruin.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 08:46

@SG: tuurlijk! Zodra alles er is zal ik het showen! blouseje duurt ongeveer 3 tot 4 weken en ik heb nog geen showchaps, maar komt goed 8-)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:39

Ik zit met een dilemma, mijn chaps gebruik ik nu dagelijks met die kou, maar ze zijn me te groot geworden.. Maar om nou nieuwe chaps te kopen voor dagelijks stalwerk.. Iemand een idee wat ik kan doen? Bij gespen en riempjes voor en achter als meerdere gaatjes bij gemaakt..

Dit zijn ze:Afbeelding

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:45

Geen tips met betrekking tot de chaps maar volgens mij ben jij heel wat kilo's lichter geworden of niet diaz?
Aangezien ik momenteel ook een gevecht aan het voeren ben met mijn overtollige kilo's zou ik graag willen weten hoe jij je lijn weer hebt gevonden :o

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:54

Ik ben ruim 20 kilo kwijt! En das voor mijn lengte (1.65) aardig wat broek maten! (van 46 naar 40)
(Deze chaps had ik afgelopen voorjaar te klein gekocht.. zijn nu echt te groot)
Ik PB je even.. anders gaan we erg off-topic ;)

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:57

schumiegirl schreef:
spicegirl schreef:

Graag daar ga ik je aan houden!Mocht iemand nog een leuke quarter/paint tussen de 3-7 jaar weten die gezond is, een leuk karakter heeft en met de potentie om (mits ik fatsoenlijk rij) leuk mee te kunnen doen bij de non pro's hou ik mij aanbevolen!
Oh en liever geen ruin.

Reining, pleasure, stokmaat etc? ;)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 12:24

net zo belangrijk ; budget ?
er staan hier op bokt een paar leuke, kijk ook ff op MP, en westernhorses for sale.
of zet zelf een ad.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 14:09

Toppie Diaz!!!

Ik heb thermobroeken van de hyporama, die gaan al 10 jaar mee, misschien is dat wat? Heb wel een oude versie, weet niet of ze verbeterd zijn, maar ik kan er niet lekker mee rijden hoor.

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 14:17

Oh en liever geen ruin.[/quote]

Reining, pleasure, stokmaat etc? ;)[/quote]

Oh sorry helemaal vergeten.Als ex springruiter kan de reining mij het meest bekoren :P Daarnaast ben ik altijd fanatiek dus beetje potentie voor de sport is wel aangenaam. Ben gewoon op zoek naar een fijn maatje, waar ik van kan genieten als ik de stal in loop en mee train en waarmee ik mij verder mee kan bekwamen in de reiningsport. Budget globaal tot de 10. Maar dan moet het wel een hele speciale zijn.Ergens tussen de 5.000 en 7.000 lijkt mij reeel voor wat ik zoek.

De bekende sites ken ik allemaal dus alle verdere tips zijn welkom.

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 19:03

Heb weer mooie spulletjes voorbij zien komen... :9

Ik heb m'n eerste 'setje', tweedehands blanket overgenomen die matcht met m'n peesbeschermers, vinden jullie dat burgundy d'r goed staat?
helaas geen foto gemaakt maar heb wel wat screenshots uit een filmpje:

Afbeelding

die gigantisch scheve horizon ook... ik ga nooit meer longeren en filmen tegelijk :')

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 19:37

burgundy staat prima !
een mooie kleur, die je niet veel ziet. een van mn favo-kleuren.leuk paardje ook !
maar alleen die blanket toont veel i.c.m. dat zadel. komt door het model van het zadel.(kan je ook verder niets aan doen.je ziet dat soort zadels niet veel meer, dus dan valt het op..)
Laatst bijgewerkt door spicegirl op 07-02-12 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 19:38

vergeet wat :roll:
jeej, mn blanket is binnen *\o/*
Afbeelding
Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 19:55

Oh wauw die is gaaaf <3 zal ook erg goed staan op je paard! :j