Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tesss schreef:Ik ben behoorlijk geschrokken van dit topic en ik zit me eigenlijk te verwonderen over het feit dat er nog geen slotje op zit
Citaat:Waarom tesss, verwonder jij je erover dat op dit topic nog geen slotje zit?
...
Of zijn zadelmakers in jou ogen een soort van heiligen die je geen weerwoord mag geven?
Citaat:Marketing technisch gesproken zou je kunnen spreken, en dit is niet alleen western logica, neem dat maar van mijn aan, domme fouten gemaakt worden
DubbelDun schreef:@Peter: (mond OP mond reclame).... gezien de namen die ik langs heb zien komen...nee laat maar
Ibbel schreef:Enige andere alternatief is door de rechter laten afdwingen dat Louis het zadel terugneemt, en daar stop ik m'n hand nou bepaald niet voor in het vuur dat je daar 100% op kunt rekenen dat dat de uitkomst zou zijn.
tesss schreef:Ik ben behoorlijk geschrokken van dit topic en ik zit me eigenlijk te verwonderen over het feit dat er nog geen slotje op zit
sablou schreef:
Nee, ik blijf bij mijn statetement, dat de second opinion een goede zaak is, maar drijfzand als het werkelijk tot een conflict komt. Er is m.i. maar één goede weg: slechte service aan de (vuile) Internet waslijn ophangen. De reacties daarop ken jij beter dan wie dan ook hier op bokt. Verkopers zullen dan heel snel bereid zijn om dan een "plus" te scoren.
MVG Louis
tesss schreef:Het maakt in dit geval niet uit wie daarmee begonnen is.
DubbelDun schreef:@peter: bij mannen ligt dat misschien anders als bij vrouwen (zonder direct generaliserend te willen zijn). Ik ben gewoon erg kieskeurig
Peter schreef:Kijk en daar zijn vrouwen dan weer een stuk makkelijker in. Zou je toch eens moeten proberen...Ik merk daar weinig van hoor dat dit misschien anders ligt bij de vrouwen, want de mannen, ja die kus ik namelijk niet
Ibbel schreef:Volgens mij mis je de pointe Peter. DD bedoelt dat het mond OP mond beademing is, en mond TOT mond reclame. Op het moment dat jij je reclame mond OP mond maakt, krijgen de beelddenkers onder ons vreemde visioenen...
Maar we dwalen af