Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik ga een reepje leer kopen voor de slobberbars en voor het gewicht aan het uiteinde.. die wil ik met een tooling-stempel bewerken, en dan bestel ik wat zeiltouw voor de teugels.. met een speciale techniek wil ik dan een lus erin maken waar de gewichtjes aan komen.. Dan het leer nog oliën of verven.. Al met al een hele klus, maar lijkt me erg leuk om te doen
maatje987 schreef:ik heb ze ff op gezocht
me cap ( de witte )
http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... v4J5VpgXIU
me hoed
http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... v4KAFpgXIU
ik hoop dat ze te zien zijn
wat zoude jullie voor prijzen noemen ?
Koper schreef:evaac schreef:Volgende week zondag is er bij wss een 2ehands markt. Hoop daar laarzen te vinden en anders ga ik sparen. Country Mill heeft er niet superveel, en ik wil graag met ronde neus. Vind vierkant echt niet mooi....
Hee, dat is goed om te weten! Weet je ook hoe laat?
maatje987 schreef:miss dat ik toch me hoed hou maar zeker is het nog niet me vader zegt dat ie moet uitrekken
dragen jullie hem ook in het openbaar eigenlijk?
evaac schreef:Volgende week zondag is er bij wss een 2ehands markt. Hoop daar laarzen te vinden en anders ga ik sparen. Country Mill heeft er niet superveel, en ik wil graag met ronde neus. Vind vierkant echt niet mooi....
gelukkig zat ik er niet op!!
Em_ schreef:evaac schreef:Volgende week zondag is er bij wss een 2ehands markt. Hoop daar laarzen te vinden en anders ga ik sparen. Country Mill heeft er niet superveel, en ik wil graag met ronde neus. Vind vierkant echt niet mooi....
Waar is het?
Ik moet nog een off billet (riempje waarmee de singel aan het zadel zit) hebben want gisteren brak die van mij opeens af toen het paard zich uit schuddegelukkig zat ik er niet op!!
daarom maar een nieuwe kopen bij country mill en neem het riempje ook mee om te vragen of zij weten wat er mee aan de hand is. Em_ schreef:evaac schreef:Volgende week zondag is er bij wss een 2ehands markt. Hoop daar laarzen te vinden en anders ga ik sparen. Country Mill heeft er niet superveel, en ik wil graag met ronde neus. Vind vierkant echt niet mooi....
Waar is het?
Ik moet nog een off billet (riempje waarmee de singel aan het zadel zit) hebben want gisteren brak die van mij opeens af toen het paard zich uit schuddegelukkig zat ik er niet op!!