Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
superpony schreef:En ik ben geen attractie om naar te kijken, dus dat boeit me na al die jaren nog steeds niet.
2 vliegen... 
Maeve schreef:Oh, maar dat is dan helemaal mooi! Dan kan iemand uit dit topic wellicht(tegen betaling uiteraard, want anders hoef je niet te reageren) het paardje van TS maniertjes leren, zodat ze zelf niet meer met pessoa de weg op hoeft2 vliegen...
wil het best doen maar zal niet goedkoop zijn gezien ik uit een boeren gehuchtje moet komen ver van de drukke wereld 
rommulus schreef:Maeve schreef:Oh, maar dat is dan helemaal mooi! Dan kan iemand uit dit topic wellicht(tegen betaling uiteraard, want anders hoef je niet te reageren) het paardje van TS maniertjes leren, zodat ze zelf niet meer met pessoa de weg op hoeft2 vliegen...
wil het best doen maar zal niet goedkoop zijn gezien ik uit een boeren gehuchtje moet komen ver van de drukke wereld
eigenlijk niet fair om dit te zeggen gezien het kinderachtig is maar goed het brand al een 10 min
je haalt het niveau van dit topic er iig niet mee naar beneden
Benfan schreef:superpony schreef:En ik ben geen attractie om naar te kijken, dus dat boeit me na al die jaren nog steeds niet.
Ik denk dat dit nog is van de 'oude garde' paardenmensen, ik vind mezelf ook geen attractie en kijk naar wat degelijk is of in de aanbieding. Eerder had je niet te zeuren en reed je voor je paard en had jij maar te leren hoe je met zo'n dier omgaat. Ik heb les gehad van mensen die je gerust even uitscholden als je iets verkeerds deed dat echt niet kon, tegenwoordig hangen ze maar een slof aan het paard of een scherper bit ipv de ruiters aan te pakken. Kijk maar naar het nieuwe dressuur van tegenwoordig en naar mensen als de ts... je krijgt er gewoon plaats vervangende schaamte van.
Maar goed, ze woont in het magische koninkrijk 'Scheveningen' waar het verkeer erger is dan waar dan ook en magische elfjes vrolijk ronddansen.... ik krijg steeds meer het idee dat scheveningen een of andere slechte jaren 80 tekenfilm is, zoals he-man (By the power of grey skull I have the poweerrrr!!!) want wij snappen nou eenmaal niet hoe ernstig de zaken zijn in het magische rijk van Eternia.

robesh schreef:@shahazai uhhh nee snelweg is hier ver te zoeken .Zeker nooit op Scheveningen geweest?? Weinig huizen hebben hier een oprijlaan. Zegt al weer iets dat je niet weet waarover je het hebt.Situatie is absoluut niet te vergelijken met die van jullie.