Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
sonita schreef:ik weeg ook 90kg heb alleen maar air rides, zelfs met equiflex.
geen enkel probleem.
super pad.
spicegirl schreef:en toch weer niet!
vul eens een plastic zak met lucht. zet er eens een zwaar gewicht op...wat krijg je dan voor effect-waar t gewicht is, is geen bescherming, en alles stulpt uit naar de zijkanten, en veroorzaken dan ook weer druk.
ik zou gaan voor een lekkere dikke-GOEDE kwaliteit vilt. uiteraard van 100 % wol.
pwaaijer schreef:hoelang doen jullie gemiddeld met een air ride pad?
Dus nog geen mening over de levensduur ... simodi schreef:sonita schreef:ik weeg ook 90kg heb alleen maar air rides, zelfs met equiflex.
geen enkel probleem.
super pad.
Dat is leuk om te horen dat je een equiflex zadel hebt, want die wordt hier ook gebruikt! Zou dus ook een combi equiflex - air ride worden, blijkbaar gaat dat prima!
Gaat super en geeft een goede drukverdeling.
ziet er nog als nieuw uit, maar ja die word ook alleen op wedstrijden gebruikt. De dagelijkse pads (De Allround van PC) is nu een jaar of 3 en ook nog steeds goed. Ik gebruik ze op meerdere paarden en pak em beet een keer of 3 per week (met af en toe een paar weken niet, geen tijd om te rijden
)
DubbelDun schreef:Doe eens een fotootje, want ik zie de PC's nooit plat liggen eigenlijk.
Leg die plat en hij staat nog omhoog