Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

doen ze ook niet moeilijk over. Vera schreef:Of een kennis in Belgie, Frankrijk, Luxembrug, Duitsland, etc hebben. Die kunnen het het namelijk wel gewoon bestellen in USA. Dat scheelt je enorm veel geld en kun je het met bv. DHL op laten halen vanuit dat land. Simpel te regelen en je bent stukken goedkoper uit
Absoluut niet. Er komt hier geen paket door de douane heen zonder te betalen, en dat kost echt nog wel een paar centen (een heleboel centen zeg maar rustig)
.
en aangezien ze daar ook wel al minimaal 2 dagen voor nodig zijn tel maar op. Dan nog eens 65 euro om het paket bij je thuis te brengen, ja ze weten het wel. En dat alles betaal je bovenop de transportkosten die je al aan BM betaald. Mijn eigen nieuwe gaat dus ook absoluut niet via dat bedrijf hier aankomen
Naast dat ze niet klantvriendelijk zijn en vreselijk lastig doen, vind ik dus ook dat je veel te veel betaald voor je paket. 

Zijn geen extra verzendkosten maar inklaringskosten. De inklaringskosten zijn ik meen 16,50 of 16,75.