Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

of Turquoise
mehlika schreef:Mirgino: informeer eens bij de dealer ( just western) zij kan je vast informatie geven waar je eens een pad kunt bekijken/voelen

woldhoeve schreef:Ik hoor er hele goed berichten over. Ik ga er zelf ook eentje aanschaffen ze zijn er in hele gave kleuren![]()
Ik denk dat ik voor de lime gaof Turquoise
). 
skippy1 schreef:Ik heb er een gevoeld, beknepen, op mn paard gehad etc...tot ik mn BM erop legde... Daar is ie net te kort voor... Balen!
Eigenaresse van de pad is er heel erg blij mee! Zeer tevreden... Baal echt dat ie voor de BM te kort is...

skippy1 schreef:Ik heb er een gevoeld, beknepen, op mn paard gehad etc...tot ik mn BM erop legde... Daar is ie net te kort voor... Balen!
Eigenaresse van de pad is er heel erg blij mee! Zeer tevreden... Baal echt dat ie voor de BM te kort is...
mehlika schreef:Ligt eraan Skippy, ik heb hem onder een BM gepast en daar lag hij perfect op.
Die maten had ik ook gevonden! Bij mijn huidige BM valt precies t ringetje waar de singel doorheen moet net buiten de pad op de buik...past dus echt net niet! Echt balen! Maar met een gewoon zadel moet t haast wel passen! Een BM staat erom bekend dat de singelbevestiging lager zit dan normaal...

OK, thanks, nu weet ik al wat meer!
mirgino schreef:skippy1 schreef:Ik heb er een gevoeld, beknepen, op mn paard gehad etc...tot ik mn BM erop legde... Daar is ie net te kort voor... Balen!
dan zijn ze erg kort,en ook te kort voor mijn zadel.
weet jij toevallig de afmeting?
Hij is niet te kort in de lengte, maat in de breedte, bij een BM zitten de singelstoten een stuk lager dan bij andere westernzadels.