wordt natuurlijk door gebruik behoorlijk schmutzig en ik heb al eens eerder een schaap verzopen dat gekrompen en hard uit de was kwam..
dat wil ik met deze graag voorkomen.Bij westernpads zit er wel vaker een echt schaap onder dus kom maar op met die adviezen!
deze kleine lettertjes zijn voor diegenen die nog niet door hadden dat het geen echt schaap is maar een onderlegger van schapenbont

dat het schaap contact maakt met je paard. De pad is groter dan het schaap.
), maar ik zou niet weten hoe je die moet wassen. Ze zijn wel soepel, maar ik zou ze toch echt niet zomaar in de wasmachine stoppen. Eerder als ze echt vies zijn in een lauwwarm sopje weken. Het is immers vuil en zweet van het paard, dat weekt vast ook 'gewoon' wel los.
Helaas heb ik geen tips voor je, maar je hebt wel iemand een lachstuip gegeven. Dat je het even weet

Ik zou het dan eerder een hand-douch'je geven dan in de wasmachine gooien. en onder het douchen kan je het haar ook nog een beetje uit de war halen/ wat kammen. Als het nog niet helemaal vervilt is tenminste.
iedereen weet toch wat we bedoelen? is juist leuk zo... typt ook makkelijker dan schaaaapennnnvacht...