Hallo ik vroeg mij af kent iemand deze winkel of heeft daar ervaring mee. hij heeft op marktplaats hele mooie westernzadels te koop van o.a garland http://www.lonestarstore.nl/homepage.html
Dat dacht ik ook al, maar het is iemands vrije keus. Een verslag van het passen etc zou wel een leuke opvolger zijn. En natuurlijk een foto als TS geslaagd is voor een zadel.
maar goed ga hier verder niet op in het is mijn keuse en weet wel een beetje nu hoe een western zadel moet liggen. we hebben niet allemaal zoveel geld als jullie
Naja wat een leuke boktreacties weer ,, waar slaat het op, kunnen jullie nou niks anders dan kritiek leveren?
Zie hier geen kritiek, alleen maar goedbedoelde tips. Er werd om ervaringen gevraagd en die werden gegeven en wel om TS te behoeden voor dat zij dezelfde ervaringen zou moeten maken.
Dat wij veel geld of veel meer geld te besteden hebben is wel een absolute dooddoener. Hebben we, jammer genoeg, ook niet. Veel sparen, en door leuke dingen die anderen doen, niet te doen, komen we erook. Zoals gezegd die opmerking slaat helemaal nergens op.
Hoop voor TS dat er een passend zadel van goede qualiteit voor het paard komt en verder dan nog veel plezier ermee.
En ja, ik ben ook héél erg rijk, ik heb een paard.
Tuurlijk heb je vrije keuze, maar de ervaringen met Davids paservaring is helaas (ik zeg echt helaas want ik heb al het een en ander bij hem gekocht en hij verkoopt goede kwaliteit spullen) niet heel positief. Of er zijn weinig mensen die hun goede ervaring gepost hebben. Maar er zijn idd van iedere winkel wel verhalen over niet passende zadels... of je nu naar brabant gaat of naar drenthe. Succes zaterdag en ik hoop dat je slaagt voor een goed passend zadel. Laat je echter niet afkopen met smoesjes van "met een build up pad past het zadel wel" en zo. Een zadel moet gewoon goen passen zonder build up pad ed.
Mensen met paarden hebben de hemel op aarde, maar komen ze te sterven is er niets meer te erven Behalve mijn mooie zadel
Lees even door op de "Westernsaddle in europe"-site, kom je goed beslagen ten ijs, weet je waar je (volgens mij) op moet letten. Succes! Vertel je ons nog hoe het gegaan is?
ik heb geen zadel niet 1 zadel paste mijn paardje heeft een hoge schoft en een iets holle rug dus moeilijk nu heeft ie wel een ander zadel maar die had ie niet mee want ik wou in een prijsklasse blijven maar nou wil ie zaterdag wel weer komen maar dat zadel is dus 200 euro duurder en dat wil me vriend niet
Ik heb even de foto's op je web-log beken, wat een lekker beestje, Hij lijkt me inderdaad een wat hogere schoft te hebben, (KWPN?) probeer een zadel met slickfork te krijgen. En inderdaad lijkt het alsof je een boom met vrij veel rock moet hebben. Een boom die bridged is heel slecht voor je paard: zodra hij beweegt wordt het nm nóg erger!