[WN] westernwereld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dana10

westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 15:51

Hallo iedereen op dit forum,
Ik zit al een hele tijd met verbijstering alle verhalen op dit form te lezen,wat mij heel erg opvalt dat alles op dit form zo negatief is dat ik dit gewoonweg eng vind en er geen woorden voor kan vinden hoe smakeloos jullie overkomen.
Waar is dit form voor gemaakt om het welzijn van het paard en wederzijds ervaringen uit te wisselen,waar jullie meebezig zijn is om mensen die het wel goed bedoelen om zeep te helpen.
Wat ik mij afvraag zit hier iemand achter het forum die er zelf een eigenbelang bij heeft???????????.
Daar krijg ik wel een sterk vermoeden van.
Als dit verhaal erafgehaald wordt weet ik nartuurlijk genoeg en ga ik uitvinden wie hier achterzit want ten slotten doen jullie niet anders en mag ik ook mijn mening geven daar is dit toch :( :( :( |( |( voor.
Ik hoop dan den ieder hier maar eens goed over naar gaat denken en dat we de westernwereld moeten promoten en groot maken met posietiefen berichten en iedereen elkaar in hun waarden laten.

Met vriendelijke groet,
Dana10 :(

mirgino

Re: westernwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:00

Verward Verward Verward Verward
sorry ,maar wat bedoel je precies Cool

ik lees hier al een tijdje mee en vind er niets negatiefs aan
het westernforum is een gezellig forum waar iedereen mee mag doen of je nou western beginner of prof bent Haha!

verklaar je nader Haha!

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:02

Go jij! Go jij! go dana10 go Go jij! Go jij!

edit, had je naam verkeerd geschreven

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:13

*vermoed een SA* Knipoog

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:15

Waarom staat dit uberhaubt in de Tackroom...??????

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:16

Sorry, maar hier snap ik dus helemaal niets van! Ben ik nou zo dom, of is het gewoon niet te snappen?? Als je het niet leuk vindt, waarom ga je dan niet gewoon weg?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:17

crazycactus schreef:
Waarom staat dit uberhaubt in de Tackroom...??????

dana10 schreef:
hallo,
Ik ben dana en heb bij Willem Muijs een zadel in de maak omdat mijn paard ook een type is met een afwijkende maat,ik hoop er morgen wat foto's van te krijgen.

Daarom misschien? Clown

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:22

Cer schreef:
Daarom misschien? Clown

Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:40

Wat is dit voor een onzin. BTW ik vind het western gedeelte veel leuker dan de andere delen van bokt. En juist minder negatief...

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 17:04

Een Penny-meisje waarschijnlijk Whoosh! ..... niks beters te doen Gaaaap ?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 17:05

wat jammer van je reactie, ik vind het western gedeelte eigenlijk helemaal niet negatief,vind andere delen van bokt dan erger.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 17:42

dana10 dan snap ik niet wat je hier doet op dit forum

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 17:46

Ik heb hier zelf geen last van.
Vind je topic nou ook niet echt serieus overkomen.
"Als dit verhaal er af gehaald wordt weet ik genoeg"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 17:53

Dit forum is bedoeld om mensen informatie te laten uitwisselen, om tips te vragen, en ook om gezellig met elkaar te kletsen, dingen te delen en te steunen in moeilijkere tijden.
Als je dit niet bevalt, kan je beter ergens anders gaan lezen in plaats van zulke topics te gaan plaatsen.

dana10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 18:24

Anzjuhlaa schreef:
Dit forum is bedoeld om mensen informatie te laten uitwisselen, om tips te vragen, en ook om gezellig met elkaar te kletsen, dingen te delen en te steunen in moeilijkere tijden.
Als je dit niet bevalt, kan je beter ergens anders gaan lezen in plaats van zulke topics te gaan plaatsen.

Welke informatie uitwisselen? wat voor tips? wat gezellig?
Als er mensen wat vragen worden de meeste antwoorden negatief neer gezet of het deugd niet.
Je moet maar eens terug in de tijd en bekijken wat er zoal neergezet wordt door enkele en als er een advies komt wordt het of erafgehaald of direct de kop ingedrukt.
Ik wil er alleen mee zeggen dat iedereen het recht heeft om hier iets neer te zetten.
Word het mischien toch nog gezellig?.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:25

Noem dat dan wat?
Ik vind het vreemd. Iedereen vindt het hier gezellig en jij niet, nou ga dan weg Doei!

Ik denk dat het juist hier leuker omdat iedereen elkaar wel een beetje kent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:26

tuurlijk maar ik heb zo'n vermoeden dat dit topic niet zomaar uit de lucht komt vallen. Ik heb nog nooit echt negatieve berichten gehad hier op WN. Ik kan het met de meeste goed vinden, al zijn we het niet altijd eens. Ieder zijn eigen mening toch. En een pittige discussie ga ik niet uit de weg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:29

BTW: vind je het vreemd dat je alleen negatieve berichten krijgt als je dit soort topics opent.Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:36

haha, inderdaad..

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:38

@dana10: Bokt is net Real Life, we doen wel eens aardig en soms wat minder aardig tegen elkaar. Meestal hebben die mensen het er dan ook naar gemaakt Cool

Als je een forum zoekt waar iedereen alleen maar elkaar napraat en gezellig doet zonder een negatieve toen dan ben je hier idd niet op je plaats. Probeer het dan eens bij de andere pure western fora, misschien bevallen die je meer Lachen

Citaat:
Wat ik mij afvraag zit hier iemand achter het forum die er zelf een eigenbelang bij heeft???????????.
Daar krijg ik wel een sterk vermoeden van.

BartVB watch out Dana10 is comming to get you.... Clown

Dana10; hoe oud ben je eigenlijk Cool

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:43

Hoezo is het niet gezellig? Het is hier heel gezellig. En als je iets vraagt en je krijgt er kritiek op, dan weet je wat je fout doet. En je kunt het verbeteren! Je moet de kritiek die je soms krijgt gewoon positief nemen, iets waar je van kan leren! Daarvoor zit je immers op bokt toch?? Verward En natuurlijk is bokt ook om gezellig met elkaar te kletsen, je hebt allemaal dezelfde intresse: Paarden! Dus dan kan het meestal niet fout gaan toch!? Hamer Maar als jij daar anders tegen aan kijkt, dan hoor je hier niet denk ik. Juist door mensen die bokt stom, saai, negatief ed. vinden, die maken bokt veel minder leuk! Verdrietig Dus als je bokt niet aan vindt, waarom ga je dan niet gewoon weg?? (heb ik al eerder gezegd maar goed!) Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:44

10 jaar denk ik, dana10 he.
DD: Het is op andere western fora ook niet alleen napraten hoor.

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:47

Ja, aan haar reactie te zien is ze idd. 10 jaar oud! Haha! Maar aan haar profiel kun je duidelijk zien dat ze bokt saai vindt. Nog maar 3 berichten terwijl ze al een tijdje op bokt zit! Maar ik kan het ook fout hebben hoor! (ik hoop het niet, zo snugger ben ik niet!) Knipoog

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:59

Maar, lieve mensen, ik vind ook dat ik hele negatieve vibes krijg terwijl ik dacht dat we fijn over paarden gingen praten.
Ik werk bij een zadelmaker, dus ik weet onderhand een hoop over die materie, dat wil ik graag delen. Ik vind het ook tof dat mensen nu meer aan een goede pasvorm geïnteresseerd zijn.
Maar als ik dan iets post, dan heb ik het idee dat het uitgeplozen wordt om het maar zo negatief mogelijk te zien, En natuurlijk het verwijt dat ik gelijk reclame maak.
Wat een onzin! Ja, ik werk bij een zadelmaker, maar als ik dat niet zou doen dan zou ik ook weinig over zadels weten.En mijn informatie wordt nooit gelezen, want op de volgende bladzijde komt iemand met dezelfde vraag. Ik begin te denken dat ik hier mijn tijd verspil!
En omdat ik niet ad infinitum mezelf wil herhalen hebben wij dit weekend een open dag, waar we open staan voor alle vragen, en jullie alles willen leren wat wij weten. En als ik dit post is het in 10 min weggehaalt.
Het lijkt mij duidelijk dat iemand er geen belang bij heeft dat de mensen verstand van zadels krijgen.
Let maar op, dit stukje is over een kwartier weer weg

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:09

AafkeB sorry maar ik wil echt niet negatief zijn. Maar ik heb jou berichten eens gelezen en je hebt het ALLEEN maar over zadels en hoofdstellen. Dus dat lijkt het idd dat je reclame wilt maken en dat mensen denken van: "He daar heb je haar weer!" En ik snap niet als je het niets aan vindt en "je tijd zit te verdoen" waarom je dan nog steeds op bokt zit?? Verward Mensen gaan echt niet bokt veranderen omdat iemand dat graag wilt! Er zijn genoeg mensen die er plezier aan hebben om de hele dag op bokt te zitten!