Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Sonja schreef:'t Zijn ook weer geen Boemannen bij de WRAN....
Sonja schreef:Bij de WRAN wordt niet (meer) gesprongen bij de trail en ook voor verhogingen zijn maximale hoogten aangegeven.
Ik vind persoonlijk dat als je niet zonder kleerscheuren door een trailparcours kunt sturen en daar bescherming voor nodig hebt, dat je nog helemaal niks op een wedstrijd te zoeken hebt.
Terechte regel dus.
Kan ik het toch niet laten om even advocaat van de te spelen:Citaat:Ik vind persoonlijk dat als je niet zonder kleerscheuren door een trailparcours kunt sturen en daar bescherming voor nodig hebt, dat je nog helemaal niks op een wedstrijd te zoeken hebt.
Sonja schreef:Handig he als je je Internetmaatjes een beetje kent, kan je ze 't gras voor de voeten wegmaaien
Skuye schreef:Sonja schreef:Bij de WRAN wordt niet (meer) gesprongen bij de trail en ook voor verhogingen zijn maximale hoogten aangegeven.
Ik vind persoonlijk dat als je niet zonder kleerscheuren door een trailparcours kunt sturen en daar bescherming voor nodig hebt, dat je nog helemaal niks op een wedstrijd te zoeken hebt.
Terechte regel dus.
( zucht )
Mijn paardje is een levend wezen en zet ( heeeeeelllll af en toe maar hoor ) ook wel eens een stapje verkeerd, dus zolang ik er dat niet uit heb geen trail parcoursen ????
Anya schreef:Wil je een paar guppen Sonja?
Kweken zichzelf en net zo makkelijk te houden als een Fuchsia