Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Conclusie, zadel heeft wellicht voorheen gepast (dat kan natuurlijk goed, hij was erg jong!) maar nu in elk geval niet meer en gaat ook niet meer passen! MirandaFuego schreef:Heb je niet een kennis die er ook wat van weet, kun je die ook even laten bekijken hoe de Brazos ligt, als het helemaal niet past kun je dat toch wel zien.
En wat denk je er zelf van?
Waarom is er eigenlijk een tweede zadelmaker geweest?
Mij lijkt het toch dat de tweede dan met argumenten moet zijn gekomen waarom die 20 zadels niet pasten, (Lijkt mij toch vreemd dat je niet alle soorten/maten zadel meeneemt voor een pasbeurt) dan kun je daar misschien een conclusie uit trekken?
Met zadelmakers blijft het toch lastig, ik heb er drie verschillende bij gehad en die deden het ook allemaal anders, maar ik had er zelf ook nog een idee over hoe ik het wilde en ze zijn erg makkelijk met het besteden van jouw geld.
Starbreeze schreef:Zit er prijsverschil in? Anders het zadel van je vriend voor langere tijd uitproberen, je paard vertelt je of het goed ligt.
Sizzle schreef:Hoe goed konden ze uitleggen of het wel/niet past?
Ik moet soms ook een 'collega' tegenspreken en probeer dan altijd de klant zelf te laten zien en voelen wat het probleem is. Als ik het niet visueel duidelijk kan maken leg ik er een impression pad op om te laten zien waar de druk zit.
Soms is iets ook wel acceptabel maar niet perfect. Afhankelijk van het budget kun je dan soms kiezen om met het acceptabele door te gaan met een kanttekening naar de klant dat er betere alternatieven bestaan.
sevke schreef:Even zonder woorden :![]()
![]()
Die zadelpassers proberen ook hun brood te verdienen...
Kirrr schreef:Starbreeze schreef:Zit er prijsverschil in? Anders het zadel van je vriend voor langere tijd uitproberen, je paard vertelt je of het goed ligt.
Zadel vriend €0.
Nieuw zadel, vanaf €2900 maar dan super simpel dus ik ga al snel heel veel hoger uitkomen als ik eentje naar mijn zin laat maken.

Carol pad had ik ook nog nooit van gehoord, ik ga het hier ook zeker even in de groep gooien en even googlen