Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
inge_aryn schreef:Jeans centre verkoopt ook Wranglers. Zit in Hoorn, Schagen en volgens mij ook wel in Alkmaar.
Zitten perfect, heb geen last van de binnennaden en gaan zeker een jaar mee!
Gimme_Spurs schreef:Nu ik het zo zie: ik was jouw concurrent bij The Fifth Black Road Show!! Hahaha wat grappig zeg, wat is de wereld toch klein!![]()
![]()
En jij hebt ook genoeg punten voor de L4! Ik had na vorige week maandag 32 punten in de L5, dus ben lekker gepromoveerd naar de L4!![]()
Sorry, beetje off-topic... C&A is prima!
_Cindy schreef:Gimme_Spurs schreef:Nu ik het zo zie: ik was jouw concurrent bij The Fifth Black Road Show!! Hahaha wat grappig zeg, wat is de wereld toch klein!![]()
![]()
En jij hebt ook genoeg punten voor de L4! Ik had na vorige week maandag 32 punten in de L5, dus ben lekker gepromoveerd naar de L4!![]()
Sorry, beetje off-topic... C&A is prima!
Ja, dat klopt!!
Ik ben nog niet gepromoveerd, want ik weet nog niet wanneer ik weer op wedstrijd ga en moet nog aan de galop oefenen. Maar misschien zie ik je dan wel een keer in de L4!
maaike2800 schreef:ik koop weleens broeken bij de c&a, gaan niet super lang mee maar zijn ook niet duur.
Verder heb ik bij eurohorse weleens een broek gekocht maar die vond ik wel redelijk prijzig.
Laatste broek heb ik van Kraemer in duitsland (bisbee) was niet duur en bevalt tot nog toe goed.
slechts 1x gepast