dit zijn mijn laarzen:
heb maat 7 overigens, dus vrij smalle/kleine maat
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
PowerReiner schreef:Overigens ben ik er ook te laat achter gekomen dat western laarzen met schuine hak eigelijk niet bedoeld zijn om te rijden. Het zijn meer laarzen voor linedancers e.d.
Ik ben in de store geweest en zocht laarzen die ik allround kon gebruiken, zowel voor stalwerk en rijden als gewoon leuke laarzen voor buiten. Dit zijn overigens Ariats
lifaya schreef:PowerReiner schreef:Overigens ben ik er ook te laat achter gekomen dat western laarzen met schuine hak eigelijk niet bedoeld zijn om te rijden. Het zijn meer laarzen voor linedancers e.d.
Nou ik heb deze gekocht op aanraden van de verkopers van sheplers zelfIk ben in de store geweest en zocht laarzen die ik allround kon gebruiken, zowel voor stalwerk en rijden als gewoon leuke laarzen voor buiten. Dit zijn overigens Ariats
dat is exact mijn laars. Maar het zat niet goed, het was te beweeglijk. Hij hoort niet naar boven te gaan lijkt me
MelissaV schreef:Je hebt rubberen bandjes die je om je spoor kunt doen, zodat je spoor op zijn plek blijft zitten. Gebruiken wij hier voor de jeugd waarbij kindersporen te smal zijn, maar volwassen sporen te breed.
http://westernspul.nl/index1.html
My_Little_P schreef:lifaya schreef:nouja, groot randje is het niet zoals je op de foto kan ziendat is exact mijn laars. Maar het zat niet goed, het was te beweeglijk. Hij hoort niet naar boven te gaan lijkt me
Jawel, naar boven moet kunnen, maar niet naar beneden, waar ie vervolgens onder je laars bungelt
PowerReiner schreef:Overigens ben ik er ook te laat achter gekomen dat western laarzen met schuine hak eigelijk niet bedoeld zijn om te rijden. Het zijn meer laarzen voor linedancers e.d.