Ik ben bezig met thermografisch onderzoek mbt boomloze zadels, en nu specifiek op zoek naar iemand die rijd met een bob marshall westernzadel, die genegen is hieraan mee te werken. de bedoeling is om met het zelfde paard voor en na opnames te maken voor en na het rijden en ook het gebruik van verschillende pads en onderleggers te testen. Misschien ook een test met een ander zadel en dezelfde ruiter ivm invloed van zit vd ruiter.
aan de opnames zijn natuurlijk geen kosten verbonden! (maar dan hopelijk wel nog redelijk in de buurt van leiden)
wie oh wie doet mee of weet iemand die rijd met een bm zadel?
Misschien je oproep plaatsen bij het western gedeelte? Ga je ook Barefootzadels testen? Het lijkt me een zeer interressant onderzoek!
unamie
Geplaatst: 25-09-12 07:11
En klant van mij die haar paard in Leiden heeft staan zij heeft een Bob Marshall zadel De rug van dit paard is iig altijd mooi los dus ik ben benieuwd wat de uitkomst is
nadita
Geplaatst: 25-09-12 10:24
Mijn shiatsu-masseur rijdt haar beide paarden met een Bob Marshall zadel. Ze woont in Oost-Groningen.
Je bent van harte welkom, maar je zult ervoor naar de andere kant van het land moeten Ik heb zowel een BM als ook een DS (Debra Sibley) als ook een Circle Y, alle 3 zijn boomloos. En kan deze op een paard gebruiken waarvoor ook een aangepast boom(western) zadel is.
bedankt voor de reacties, groningen en duitsland is voor mij helaas echt niet te doen qua reisafstand en ben er ook nooit in de buurt, mocht ik dat wel zijn dan neem ik contact met jullie op!
Ik zou ook best testpersoon willen zijn, maar dan moeten we wel buiten een mooi vlak zandpad opzoeken, want mijn bak is een maanlandschap Overigens wel pas over 1 á 2 weken, want mijn schouder doet het nu even niet
Je bent eventueel ook bij mij in Lekkerkerk welkom! Ik heb een Bob Marshall, diverse pads en ook 'normale' westernzadels met boom. Interessant in ieder geval!
Hier een Leidse westernruiter met BM zadel. Paardebeest staat in Lisse. Wij willen best proefkonijn zijn .
claudiaM33
Geplaatst: 01-10-12 18:04
Hier een Wilnisse met een Bob Marshall!! Beschik over eigen stal/ bak, een lieve arabisch volbloed merrie die zeer braaf is en engelen geduld bij onderzoeken heeft!
Mijn paard staat in Noordwijkerhout (op 15 minuutjes van Leiden) en ik rijd al ca. 4 jaar met Bob Marshall zadel. Laat maar weten of ik iets voor je kan betekenen.
dat is om de hoek, ik schrijf je op mn lijstje! bedankt!
hoofvision
Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-12 00:38
Ik wil jullie allen bedanken voor de reacties, het maken van de opnames kan ik momenteel geen extra tijd voor inplannen, het onderzoek wordt dus helaas verschoven naar voorjaar 2013, hopelijk dan meer tijd! Hopelijk willen allen die geinteresseerd waren dan ook nog mee werken.