Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pmarena schreef:Dat is een behoorlijk vierkant zadel zeg...
Op zich is dat niet echt een met Barefoot vergelijkbaar model , als ik jou was zou ik hiervoor kijken voor een echte westernpad , maar dan met ruggengraatvrijheid.
Kun je o.a. bij http://www.nickyskeet.nl bestellen

pmarena schreef:Nee hoor , is niet erg , maar het lijkt nergens op qua modellen van Barefoot zeg maar , vanwege dat vierkante model...vandaar
Het zadel heeft ook wel erg weinig schoftruimte zo te zien maar als je het gaat gebruiken op een paard / pony met weinig schoft dan geeft dat natuurlijk niet

, we zullen zien

pmarena schreef:Niet gek veel schoft inderdaad , maar wel een vrij spitse ruggengraat lijkt het ?
Is het nog een jong dier ?
Mja als je al geen fan bent van boomloos / western is de kans vrij groot dat je door het kopen van een dubieuze kwaliteit zo iemand wordt die eigenlijk geen recht van spreken heeft maar wel boomloos / western gaat haten

pmarena schreef:Ik heb 2 Skito's gehad en vond die niet zo geweldig eigenlijk
Cashel twijfel ik ook een beetje over , hebben weinig ruggengraatvrijheid volgens mij , maar die heb ik niet allemaal in handen gehad dus dat weet ik niet 100% zeker
Met Proff. Choice geen ervaring eigenlijk , hebben die een beetje leuke pads met ruggengraatvrijheid ?
En staat hier ook echt niet als slecht merk te boek. 
De prijs ook niet trouwens 

MaritAriel schreef:Ik mocht het zadel voor €250,- overnemen excl. singel en pad . Zouden jullie dat gedaan hebben (met reden)