HumbleTalent schreef:Ik vraag me af wie jij bent om te oordelen of spicegirl die financiële middelen wel of niet heeft, dan wel te oordelen of westerntack het enige in het leven van haar is.
Gut, gut. Waar heeft Bokt last van vanavond?
Wie ik ben? Ik ben Esther. En ik zie in elk topic met een vraag over westerntack dat SG van mening is dat goedkoop prut is. Denk niet dat ze dat nu zelf zal ontkennen
En dat mag ze vinden. Daar is niks mis mee. Dus das een feit.
Ehm, waar oordeel ik dat westerntack het enige in haar leven is? Lezen is ook een kunst
En nu ik t teruglees kan je die opmerking idd op meerdere manieren lezen. Neem van mij maar aan dat ie niet aanvallend of vervelend bedoeld was...
Misschien heeft zij naast haar voorliefde voor dure tack ook de financiele middelen om al het andere wel te doen.
Ik doelde met mijn opmerking meer op mezelf. Ik kan best een hoofdstel van 500 euro kopen, maar dan zullen er in mijn geval andere dingen moeten wijken en dat is het mij niet waard...
En een ieder ander die die keus wel maakt, prima toch!
HumbleTalent schreef:Is het dan zo vreemd dat iemand een hobby kan hebben met het speuren naar kwaliteitstack? Er zijn ook zat mensen die hobby's hebben met auto's of motoren. Ik vraag me af waarom je dan maar meteen iemand zo moet benaderen.
Nee dat is absoluut niet vreemd, maar die hobby is wel terug te leiden tot de aanwezige financiele middelen
Met een (beneden) modaal inkomen kan je simpelweg wat minder. Het is niet OF de hypoteek of dat mooie hoodfstel. Het is dan simpelweg de hypotheek en dat mooie hoofdstel laten hangen ;')
Citaat:
Jaloezie dat zij de tack wel weet te vinden?
Eh, wie ben jij dan wel om zo over mij te oordelen? Pot verwijt de ketel geloof ik 
Maar jaloers, ik?
Ik kan persoonlijk veel blijer zijn met een ontzettend goed passend, gaaf hoofdstel wat me maar (ik noem maar wat) 40 euro heeft gekost. Eerlijk gezegd, al had ik t geld, dan kocht ik nog geen hoofdstel van 800 euro. Ik vind dat zonde geld. En dat mag ook
Net zoals dat SG mag vinden dat goedkoop prut is. 
Zou t prettig vinden als je voortaan eerst goed leest en als je mijn reactie dan niet begrijpt om uitleg vraagt in plaats van mij te beprikken met rotopmerkingen....
Laatst bijgewerkt door Buitenzorg op 31-05-11 21:50, in het totaal 2 keer bewerkt