Aangezien ik een overstap heb gemaakt naar Western/NH en ik geen zin heb om met mijn mooie Derby veterlaarzen steeds tot over mijn enkels in de drap te staan ben ik op zoek naar ander schoeisel
. Volgende herfst/winter zal ik ook zeker thermolaarzen aan gaan schaffen (outdoor) maar voor nu ben ik rond aan het kijken naar leuke en enigszins betaalbare Westernlaarzen (rond de € 100,-). Nu heb ik laarzen gezien op de site van HUppa.nl en die vind ik heel mooi maar eigenlijk ook iets boven budget... (€ 192.78 excl. verzendkosten)
. 
Nu hoor ik zoveel reclame over de site Zalando dat ik daar eens ben gaan kijken en volgens mij heb ik twee alternatieven gevonden... Vereiste is natuurlijk dat ze een summiere hak hebben zodat ik niet in de beugels door kan schieten en dat ze aan de binnenzijde geen gespen etc. hebben waardoor het paard er last van zou krijgen. Wat vinden jullie van onderstaande opties? (1e is € 139.95 en de 2e is € 99,95).

Juist omdat je aangeeft soms tot de enkels in de drab te staan, daar zijn veel westernlaarzen ook niet op gemaakt.
en dan ben je nog duur
uit.