Ik heb een stel heerlijke laarzen die erg veel op westernlaarzen lijken en met heerlijk warme bont er in! Heb echt nooit geen koude voeten meer, ook niet met -10/-15! Het merk is Caterpillar, misschien dat je op Google een verkoopadres kunt vinden. Succes!
dropje2
Geplaatst: 29-11-10 09:45
Ga naar de Bristol ( of zo'n soort winkel) koop een paar thermo inlegzooltjes ( kost ca. 3,95 ) maak ze eventueel op maat met een schaar en leg ze op de binnenkant van je laarszool
Nooit meer kouwe tenen! Echt, het werkt geweldig!
unicumW
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-10 10:05
dat is nog eens een goedkope oplossing
dropje2
Geplaatst: 29-11-10 11:55
unicumW schreef:
dat is nog eens een goedkope oplossing
Ach ja, alles is al duur genoeg! En het werkt heel goed, ook in gewone laarzen zitten een paar. Wodrt het weer mooier weer, haal je ze er gewoon uit
Die zooltjes heb ik geprobeerd met thermokousen erin en nog steeds koude tenen brrrrrr. Die laarzen van Caterpillar kan ik niet vinden pffff, ik vind wel korte laarsjes maar dat gaat hem niet worden.
De western laarzen van Ariat zitten overigens ook lekker warm
Bravura
Geplaatst: 29-11-10 19:45
Waarom persé westernlaarzen? Bij de paardendrogist hebben ze bruin lederen laarzen met schapenvacht (Tuffa), met de broek er overheen zie je er niks van, en toch lekkere warme voeten! Ze vallen wel wat klein, dus 1 maat groter voor de winter zit beter. http://www.tuffaboots.com/index.htm?sub ... ding+boots
haha maar eht werkt echt top batterijen doen t lang genoeg maar je kunt ook warmtepleisters voor onder je sokken plakken die werekn ongeveer 5 uur dus geen koude voeten meer
Ja!! Zoiets heb ik dus inderdaad! Alleen zijn de mijne van donkerbruin leer en hebben ze een iets rondere neus. Maar deze laarzen zijn echt GE-WEL-DIG!! Ik draag ze al een aantal winters en ze blijven mooi en heerlijk warm!!
Wesco
Heb er al veel goeds over gehoord maar nog niet zelf aan gehad ... muckboots. Ze zouden ook een westernlaarzen-versie moeten hebben, effe zoeken op google.