Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MidnightPSan schreef:Ariat zijn $80, dus niet ''ECHT GOEDE WESTERNLAARZEN''
Geef ff het adres door; de mijne waren respectievelijk $169,-, $199,- (nieuw in de USA) en €100,- (tweedehands in NL) 
En ik meen ze toch regelmatig in de westernwereld te zien (in ieder geval in NL ben nog nooit in de USA geweest, dus daarover kan ik niet meepraten). En als je wilt kijken naar de prijs, en dan ook nog een prijs waarvan ik denk: die zijn dan hartstikke in de uitverkoop geweest, tja dan vraag ik me af waar je prioriteiten liggen. Het zijn fijne laarzen, en ook een goede zool, waar je ook nog eens lekker op kan lopen. (en op een show is dat ook wel fijn, als je de laarzen aan wilt houden
)
) nadat ik ze de eerste keer dat ik ze aan had uuuuuuuuuren achtereen heb gedragen (verdwaald in de bossen in Texas dankzij het geweldige richtingsgevoel van mijn vriendin's man) en ik zonder de blaren / zere voetjes uit de strijd ben gekomen
. Mac schreef:Twisted X zijn kwalitatief ook echtgoede laarzen en het voetbed van die dingen is ongekend comfortabel!